Gå til innhold

Stort sierra prosjekt (update)

Ranger emnet


Markro

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blei bra dette! Likte godt stoffet du brukte og listene også , selv om listene ga det hele litt båt-preg , hehe :)

 

Neste gang hadde jeg brukt 5 millimeter MDF plater i de veggene kondisene står. Nå tåler de sikkert at du plasserer en lada oppå dem , men de har vel egentlig ikke noen reell bærefunksjon ? Du har pakka dem så godt inn at de såvidt kommer til synes synes jeg :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei bra dette! Likte godt stoffet du brukte og listene også , selv om listene ga det hele litt båt-preg , hehe :)

 

Neste gang hadde jeg brukt 5 millimeter MDF plater i de veggene kondisene står. Nå tåler de sikkert at du plasserer en lada oppå dem , men de har vel egentlig ikke noen reell bærefunksjon ? Du har pakka dem så godt inn at de såvidt kommer til synes synes jeg :)

 

 

veit.. kommer til å bruke tynnere plater neste gang jeg kommer til å kjøre noe lignende.. ble litt lite synlig de kondensatorene ja... men gidder ikke å gjøre noe med det akkurat nå.

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit.. kommer til å bruke tynnere plater neste gang jeg kommer til å kjøre noe lignende.. ble litt lite synlig de kondensatorene ja... men gidder ikke å gjøre noe med det akkurat nå.

 

Tips, hvis du bruker MDF, kan du ta en kniv å skjære til en bue fra innsiden slik at du kan presse kondensatoren helt ut i kanten. Litt vanskelig å forklare, men mdf er en drøm å jobbe med i forhold til alt annet i tre... Teknikken har du jo, så skal du se resultatet blir enda bedre neste gang!

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fett! Liker det clean og vel gjennomført. men er ikke så fan av disse subbene selv, men for all del det spiller greit. :m'm:

 

 

de spiller helt greit til prisen men kunne ønske de kunne spillt litt høyere ja.. følsomheten på de er ikke på mer en 85 db så.

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår