Gå til innhold

Noen som har peiling på senking?

Ranger emnet


Mehdi

Anbefalte innlegg

jepp. blir noen MIM RIMINI. De som er avbildet som bilde nr 12 på den prislista. har ikke sett dem på en a4 enda. men så veldig bra ut på en a6 =) håper det ser bra ut=)

 

Link: http://www.wokas.no/produkter/index.htm

 

kan sikkert ta noen bilder når alt er på =)

 

Men hva mente du med denne Brunerune? : "PS: Vil nok være et problem med ett par dekk, heller kjøp to par"

 

mener du at jeg trenger flere dekk enn de 4 jeg skal kjøpe til felgene? =/

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

 

Men hva mente du med denne Brunerune? : "PS: Vil nok være et problem med ett par dekk, heller kjøp to par"

 

mener du at jeg trenger flere dekk enn de 4 jeg skal kjøpe til felgene? =/

 

Et par = to stk, to par = fire stk.

 

Så ikke feil ut de nei... men skulle hatt 8" forran og 9,5" bak...hadde vært verst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par = to stk, to par = fire stk.

 

Så ikke feil ut de nei... men skulle hatt 8" forran og 9,5" bak...hadde vært verst..

 

Hei vil anbefale justerbart i fra KW.. Jeg er veldig fornøyd!

 

Bilde fra min:

 

7a09e7c1.jpg[/img]

 

Riktig nok har jeg KW variant 2, kan justere både høyde og stivhet.. Kjekt og heise den opp til vinteren for og ikke ødelegge fangere etc.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj tøff tøff bil:D hvor mye har du senka ? har du på styling fangere osv? og er det 19" du har på?:D

 

*likte bilen din*

 

edit: jeg fant ut nå at det ikke var mulighet for å justere hardhet på det senkesettet jeg kjøper.. men kun heve og senke..

er det så mye bedre å ha et som du kan justere hardhet på eller er det egentlig noe som bare er der og nesten aldri brukes?

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår av og til nedi forskjermen med 40/40mm senk... da med 4 mann i bilen... ene dekket ser ikke helt topp ut nå pga dette... men kan bare være meg da.. ;)

 

Men er enig i at 60/40mm ser mye bedre ut da!

Det er fordi du kjører med sinnsyke 30 i innpress på 8.5"-felg ;) :D

 

Jeg kjører jo med 70mm senk på samme dekkdimensjon uten noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Det er fordi du kjører med sinnsyke 30 i innpress på 8.5"-felg ;) :D

 

Jeg kjører jo med 70mm senk på samme dekkdimensjon uten noe problem :)

 

Men så går dine dekk innfor hjulbuen da:P Har tross alt 1cm spacere bak og jeg... men blir justerbart og nye felger til neste sommer.. gidder ikke gjøre så mye med bilen før vintern,annet enn facelift, stoler og xenon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal gå an å bruke opp igjen de "koppene" ja, eller skålene eller hva de heter. en kompis gjorde det da han skiftet dempere og fjører. men til dette senkesettet skal det vel ikke brukes? jeg forstod det nesten som om at fjøren bare skulle ligge ned på de 2 skivene, slik at en kan skru det opp og ned etter montering? vet ikke jeg? fikk du med en løs blå skive som ikke ser ut til å passe noen steder?

 

men har du fått rett senkesett? jeg fikk mitt i forrige uke, og støtdemper"foten" er 3cm for smal, så det blir slark til sides - dvs FEIL. sendte tilbake på torsdag. startet å skrive mailer onsdag om at jeg hadde fått feil men har fortsatt ikke fått noe svar, og telefonnummer står ikke oppgitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal gå an å bruke opp igjen de "koppene" ja, eller skålene eller hva de heter. en kompis gjorde det da han skiftet dempere og fjører. men til dette senkesettet skal det vel ikke brukes? jeg forstod det nesten som om at fjøren bare skulle ligge ned på de 2 skivene, slik at en kan skru det opp og ned etter montering? vet ikke jeg? fikk du med en løs blå skive som ikke ser ut til å passe noen steder?

 

men har du fått rett senkesett? jeg fikk mitt i forrige uke, og støtdemper"foten" er 3cm for smal, så det blir slark til sides - dvs FEIL. sendte tilbake på torsdag. startet å skrive mailer onsdag om at jeg hadde fått feil men har fortsatt ikke fått noe svar, og telefonnummer står ikke oppgitt....

 

Har du sett at det ligger med distanse-hylse sammen med settet ditt, som skal bygge ut det 3cm mellomrommet du snakker om? Den hylsa ligger tredd nedpå støtdemperen...

 

Monterte mitt Vmaxx sett forrige helg (på min A4), alt av deler fulgte med, var kun vanskelig å få øye på de distanse-hylsene sånn i farten...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett at det ligger med distanse-hylse sammen med settet ditt, som skal bygge ut det 3cm mellomrommet du snakker om? Den hylsa ligger tredd nedpå støtdemperen...

 

Monterte mitt Vmaxx sett forrige helg (på min A4), alt av deler fulgte med, var kun vanskelig å få øye på de distanse-hylsene sånn i farten...

 

okey nice:D det er topp.. men hvor på demperen målte du hvor mye du skal senke? og hvor mye senk har du? (kul bil=D)

 

(ikke le helt av meg nå. men hva er en hylse og hvilken oppgave har den?)

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey nice:D det er topp.. men hvor på demperen målte du hvor mye du skal senke? og hvor mye senk har du? (kul bil=D)

 

(ikke le helt av meg nå. men hva er en hylse og hvilken oppgave har den?)

 

Jeg senka min ca 70mm, målte da nederst på fjærbeinet der gjengene begynner og opp til der j "låste" fast den nederste låseringen, målte da ca 50mm på alle fire fjærbeina, og bilen ble seende slik ut..

 

Bilde031.jpg

 

 

På enden av denne støtdemperen her, ser du at "hylsa" ligger... Denne brukes som en distanse på de ca 3 cm som mangler på fjærbein feste bak, for at den skal ha lik funksjon som orignal fjærbeinet.... Litt vanskelig å forklare, men du skjønner poenget mitt når du pakker ut settet :)

 

Bilde030.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår