Gå til innhold

ØK: Boble

Ranger emnet


aryx

Anbefalte innlegg

Ingen som har en gammel boble ståendes, er litt sugen på en boble for tiden.

 

Eller hvis det er noen som har drømmebobla mi så kjøper jeg den på flekken. Må da være:

- Taksenka

- 130hk->

- Oransj, som jaffa-appelsiner

- Sky/skinn i tak og dørsider samt sete bak

- Bøttestoler

- ikke nyere enn '56

- senka

- bredda

 

er det noe jeg har glemt da?

 

Selv om du ikke har en sånn boble, så kan det godt hende jeg er interessert i låvebilen som har stått siden '80-tallet

 

Alt av interesse med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kompis som skal selge bobla si, men den fyller ikke alle kriteriene dine:)

 

-nope

-kun en trimmet 1600,

-Blå, metalic

-Alupaneler, i dørsider, og bak, kun 2 seter( racing look)

-ja

-73 modell

-ja

-ja

 

Bilen er bygd for en 2,6l motor , men den er plukket ut og erstattet med en trimmet 1,6l. Det er bur i den, 285\40\15 bak og 205\45\15 foran.

 

Hvis dette er av intresse kan eieren kontaktes på tlf:

48157361 Roger

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

har en kompis som skal selge bobla si, men den fyller ikke alle kriteriene dine:)

 

-nope

-kun en trimmet 1600,

-Blå, metalic

-Alupaneler, i dørsider, og bak, kun 2 seter( racing look)

-ja

-73 modell

-ja

-ja

 

Bilen er bygd for en 2,6l motor , men den er plukket ut og erstattet med en trimmet 1,6l. Det er bur i den, 285\40\15 bak og 205\45\15 foran.

 

Hvis dette er av intresse kan eieren kontaktes på tlf:

48157361 Roger

Får du lagt ut noen bilder av bobla eller? Ca. pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen bilder av den nå, men det kan nok skaffes, er ikke sikker på pris, er vel ikke helt i bunnsjiktet, men kan komme tilbake med Pris og bilder senere.

 

Meget stilig bil , som jeg gjerne ville byttet mot min når jeg hadde den, men han var ikke iteresert:)

 

Gamle bobla mi

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by aryx

Ingen som har en gammel boble ståendes, er litt sugen på en boble for tiden.

 

Eller hvis det er noen som har drømmebobla mi så kjøper jeg den på flekken. Må da være:

- Taksenka

- 130hk->

- Oransj, som jaffa-appelsiner

- Sky/skinn i tak og dørsider samt sete bak

- Bøttestoler

- ikke nyere enn '56

- senka

- bredda

 

er det noe jeg har glemt da?

 

Selv om du ikke har en sånn boble, så kan det godt hende jeg er interessert i låvebilen som har stått siden '80-tallet

 

Alt av interesse med andre ord.

 

Matcher noen kriterier. Har en bil stående, men det gjenstår litt jobb. Bilen står på hjul, men mangler motor. Den er nylakkert i knall orange og ribbet for interiør. Grått vinyl interiør som trenger en vask kan følge med. Den står på vanlige stålfelger foran og breddede stålfelger bak. Bilen er egentlig en 1960 modell, men har fått tak fra en 56 med skyvesoltak. Bakskjermer mangler. Det er one piece ruter. En 1835 kan antakelig følge med. LItt mekking er påkrevet, men det er jo halve moroa. Når du er ferdig har du en jævlig fet, knall orange boble med oval bakrute og skyvetak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

har en kompis som skal selge bobla si, men den fyller ikke alle kriteriene dine:)

 

-nope

-kun en trimmet 1600,

-Blå, metalic

-Alupaneler, i dørsider, og bak, kun 2 seter( racing look)

-ja

-73 modell

-ja

-ja

 

Bilen er bygd for en 2,6l motor , men den er plukket ut og erstattet med en trimmet 1,6l. Det er bur i den, 285\40\15 bak og 205\45\15 foran.

 

Hvis dette er av intresse kan eieren kontaktes på tlf:

48157361 Roger

 

Jeg er egentlig mest interessert i bobler med oval rute, og panser som går helt ned foran. Men vet du hva han skal ha for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Germanlook

Sjekk her:

 

http://www.vw2you.com

 

Gå inn på forumet, og luftavkjølte biler selges.

 

Eller så kan du prøve:

 

http://www.volks.org

 

Takk for tipset, skal titte litt rundt, jeg kan komme med noen sider i Sverige også, for de som er interessert...

 

http://www.aircoolers.com/

http://www.silverminken.se/vwmarknaden/

http://www2.blocket.se/search?q=bubbla&caller=vll_s&l=0&category=0&where=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

 

Matcher noen kriterier. Har en bil stående, men det gjenstår litt jobb. Bilen står på hjul, men mangler motor. Den er nylakkert i knall orange og ribbet for interiør. Grått vinyl interiør som trenger en vask kan følge med. Den står på vanlige stålfelger foran og breddede stålfelger bak. Bilen er egentlig en 1960 modell, men har fått tak fra en 56 med skyvesoltak. Bakskjermer mangler. Det er one piece ruter. En 1835 kan antakelig følge med. LItt mekking er påkrevet, men det er jo halve moroa. Når du er ferdig har du en jævlig fet, knall orange boble med oval bakrute og skyvetak!

 

Går ut fra at det e lite rust på den? siden den e nyllakkert?

cirka prisleie hadde du tenkt?

 

Sorry for å rappa tråden, men eg og har lyst på bobla :)

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår