Ezo Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Har en venn.... Som grunnet japsetreffet i går, valgte å ta av skiltet foran... Da han kjører uten front fanger, trenger han også strips for å få festa den. Noe han ikke hadde der og da. Han tar to strips fra jobb, og dra hjemover... På vei hjemover blir han stoppa i kontroll der de selvfølgelig påpeker at han ikke har skilt. Han drar kjapt frem stripsene, forklarer situasjonen og stripser den på plass... Men neida. De skal anmelde han for kjøring uten skilt. Hva kan han kompisen min forvente seg av bot? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Har en venn.... Som grunnet japsetreffet i går, valgte å ta av skiltet foran... Da han kjører uten front fanger, trenger han også strips for å få festa den. Noe han ikke hadde der og da. Han tar to strips fra jobb, og dra hjemover... På vei hjemover blir han stoppa i kontroll der de selvfølgelig påpeker at han ikke har skilt. Han drar kjapt frem stripsene, forklarer situasjonen og stripser den på plass... Men neida. De skal anmelde han for kjøring uten skilt. Hva kan han kompisen min forvente seg av bot? Hadde han det i ruta eller lå det helt usynlig? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det lå helt usynlig... Hadde det i baggasjerommet. Ble fortalt at skilt i ruta er like ulovlig. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kameraten min fikk 2000kr i bot for ikke å ha skilt forran. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 En bekjent av meg og fikk 2000 og han hadde det liggende i vinduet Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Et lite spørsmål, var det statens vegvesen, eller politiet som "tok" dem? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Vi ble stoppa 3 ganger på en dag. (skjertorsdag) hver gang påpekte de dette. Men når vi sa at bilen ble henta fra lakkering dagen før, og at vi skulle feste med borrelås. Så fikk vi kjøre videre alle gangene, fordi vi skulle slippe å ødelegge lakken. Hadde de da godt synlig i frontruta da, så det fikk gå... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 mulig det er ulovlig i frontruta, men det er da mye bedre enn å ha det liggende baki... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 mulig det er ulovlig i frontruta, men det er da mye bedre enn å ha det liggende baki... Ja, det er sant. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg hadde mista skiltet fysisk på bilen min for en stund siden, gikk innom politistasjonen samme dag. Fyllte ut tapsmelding. Rånte rundt i byen, ble stoppa, flasha tapsmelding, fikk 1500,- i bot... (jækla snurrebart) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg hadde mista skiltet fysisk på bilen min for en stund siden, gikk innom politistasjonen samme dag. Fyllte ut tapsmelding.Rånte rundt i byen, ble stoppa, flasha tapsmelding, fikk 1500,- i bot... (jækla snurrebart) OMG den er sur! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropel Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Jeg møtte purken med den gamle bilen min i 160 inn i ei 50 sone. Det eneste de hang seg opp i var at jeg kjørte uten skilt. Og den "fine" spoileren som stod bakpå... Men sa at jeg akkurat hadde rulle malt bilen og hadde surret vekk skruene til skiltet, slapp unna... Siter Prosjekt biler: Opel rekord 2.2i 84mod, Porsche 924 80mod. Bruksbiler: Opel kadett b 69mod, Opel kadett 89 mod, Audi 100 85mod. Delebiler: Opel rekord 2stk (Hogd), Audi 100 (Hogd). Solgte biler: Honda Civic, Volvo 245 2,1 77mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hmm..trudde det var lov å kjøre med skilt i frontruta jeg.. jeg har hvertfall kjørt med skiltet i frontruta i snart 2 mnd...har ikke funnet et sted der dem har skruene som passer skiltfestet mitt enda..har møtt purkern flere ganger men dem har ikke sagt noe så.. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hva er boten for å kjøre uten skilt - dvs at bilen ikke en gang er registrert? Regner med det er verre en å kjøre en bil som har skilter, bare ikke montert? (ja jeg er klar over forsikringstrøbbel - lurer bare på bot/straff) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hmm..trudde det var lov å kjøre med skilt i frontruta jeg..jeg har hvertfall kjørt med skiltet i frontruta i snart 2 mnd...har ikke funnet et sted der dem har skruene som passer skiltfestet mitt enda..har møtt purkern flere ganger men dem har ikke sagt noe så.. Les reglene angående plassering/lesbarhet av skilt, så skal du se at frontruta ikke oppfyller spesielt mange. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg