Gå til innhold

Eriksen : Audi 90 2,2E - Prosjekt "Orginal"

Ranger emnet

Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah, bilen blir enda mere digg nå, Ørjan.

Selv om bilen altid har vært en drøm, men den ble mye tøffere når du fikk på felgene. kan ikke vente med å se bilen med v8 lyktene :D:batman:

:thumb

snart er jeg av denne typen her igjen :driving

hehe.. bare de blir ferdig med bilen så jeg får den igjen !

Gleder meg til alt er på plass.

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status rapport:

Bilen er påbegynt på verkstedet. Så grillen var av og at noe manglet under panseret :)

Snakket med min far på tlf nå, han har snakket med verkstedet og de sa at bilen ble leverings klar Torsdag denne uken :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status rapport:

Bilen er påbegynt på verkstedet. Så grillen var av og at noe manglet under panseret :)

Snakket med min far på tlf nå, han har snakket med verkstedet og de sa at bilen ble leverings klar Torsdag denne uken :)

Og som dermed betyr at du drar tell Rudskogen til helga? :P hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som dermed betyr at du drar tell Rudskogen til helga? :P hehe

Det har jeg ikke sagt :p

rekker ikke bli ferdig med lyktene eller bytte om interiøret.. så tror ikke jeg drar nedover.. men får se..

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en plastsveiser i området som mulig kan hjelpe meg, men han er på ferie ut August... kjett og vente så lenge da.. Så får se om jeg ikke finner noen andre som kan hjelpe meg og plastsveise..

Hvis ingen her som er ifra omerådet kan hjelpe meg?

Stange/hamar og omegn?

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke sagt :p

rekker ikke bli ferdig med lyktene eller bytte om interiøret.. så tror ikke jeg drar nedover.. men får se..

hmm..skjønner skjønner..Veeeldig offtopic, vet om noen fra hamarområdet skar nedover i helga i det hele tatt? nesten så je dropper å dra nedover snart! :/

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..skjønner skjønner..Veeeldig offtopic, vet om noen fra hamarområdet skar nedover i helga i det hele tatt? nesten så je dropper å dra nedover snart! :/

Det er mange som skal nedover tror jeg.. hør med kurt og de.. de skal nedover..

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Tenker jeg kjører med dem hvis je får lov. Problemet er bare at jeg itte får tak i Kurt med mindre je møter han på Hamar et sted!

Trodde du kjente han godt jeg :p

men det er da bare og kjøre nedover? :p

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider