Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Einser, Trenger noen tips

Ranger emnet


Espen^

Anbefalte innlegg

Hei, er ganske så uvitende når det gjelder golf 1, men bestefaren til en bekjent av meg skal selge sin Golf 1.Så jeg vurderer sterkt å kjøpe.

 

Men er dette no bil jeg kan bruke hele året ? noen vanlige feil jeg burde se etter?

 

Slenger med noen bilder av den...

th_einser2.jpgth_einser1.jpg

(Klikk for større bilder)

 

Trenger alle mulige råd jeg kan få

 

Mvh Espen

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp og kjøp:):

 

Så da relativt strøken ut på bildene, så ikke ut til at det var så mye rust at det gjør noe i og med at det er en så gammel bil.

 

Km-stand på bilen er? Litt mer info ellers kunne jo vært fint å vite.

 

Men for 6k så er det nesten ikke noe å tenke over en gang.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at den hadde gått litt over 200 000.. Så har vel egentlig ikke gått så langt med tanke på alder, Og den er så å si rustfri sånn som jeg kunne se når jeg kikket på den. Men kan jo være litt mer en det jeg ser. den trenger hvertfall ny lakk, felger og senk..

 

Vurderer å kjøpe den bare jeg får solgt Sierra'n

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg sett.. Prøvde å kjøpe den for 2 år siden da jeg tilfeldigvis så den i garasjen.. Var ikke snakk om at den skulle selges. Men hyggelig kar var det :)

 

Om ikke du kjøper'n så overfører jeg penger til deg i dag og henter kjerra etter jobb i morra :)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Virker som dette er et godt kjøp, Skal prøve å få tak i eieren idag for å kikke litt nøyere på den, og få tatt en liten prøve tur med den..

 

Så får jeg se om det ikke blir Einser på meg også.. :)

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Virker som dette er et godt kjøp, Skal prøve å få tak i eieren idag for å kikke litt nøyere på den, og få tatt en liten prøve tur med den..

 

Så får jeg se om det ikke blir Einser på meg også.. :)

 

Du får kjappe deg før vi andre finner ut hvor den står.....

 

Dette er Einseren vi alle vil ha tak i serru.

Barokkhekk, Urpanser, Kråmma fangere og speil, Seter med høy rygg osv...

Hvordan den er teknisk spiller ingen rolle bare den er noenlunde rustfri.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om det ikke blir einser på deg, så får du si ifra her:): Så kan folk her få krangle om hvem som skal kjøpe bilen:op:

 

De størse farene med en så gammel bil er vel først og fremst rust og sjekke at alt det elektroniske fungerer, samt at motoren går jevnt og ikke bruker olje eller vann.

 

Men uansett så tror jeg ikke dette får blitt et dårlig kjøp på noen måte. Har du penger så slå til. Tviler på at det er noe du angrer på.

 

Veteran-Golf er jo en kjekk ting det:thumb

 

Og her litt insirasjon i tilfelle du har gått glipp av denne tråden:):

 

Her er det også mye inspirasjon til deg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var han veldig usikker på om han skulle ha bilen, for meg virka det som han ikke ville kjøpe den. Det var vist noe rust i gulvet, den høyre skjærmen burde byttesut samt høyrehjulbue må lakkes på nytt... Veldig pen bil med VELDIG bra interiør, Delskin type grønt vært trekk på det siden bilen var ny!

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var han veldig usikker på om han skulle ha bilen, for meg virka det som han ikke ville kjøpe den. Det var vist noe rust i gulvet, den høyre skjærmen burde byttesut samt høyrehjulbue må lakkes på nytt... Veldig pen bil med VELDIG bra interiør, Delskin type grønt vært trekk på det siden bilen var ny!

 

Denne bilen høres meget interessant ut. Rust på en sånn gammel bil må man jo reine med. Om han ikke kjøper så står jeg klar til å kjøpe den.

1986 Peugeot 205 CT

1982 VW Golf 1 CL Automatic

1980 VW Golf 1 Turbodiesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår