Gå til innhold

PS3 og GT5?

Ranger emnet


Lance

Kommer du til å kjøpe PS3 og GT5  

124 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe PS3 og GT5

    • JA!!
      89
    • Nei, det blir teit...
      8
    • Har ikke bestemt meg ennå.
      29


Anbefalte innlegg

Noe jeg ikke forstår, er at dere skryter over å ha chip? Hva er det å skryte over? At du kan brenne ut spill? Hadde du hatt 100 originale spill, istedet for 100 brente spill hadde du hatt grunn til å skryte. Selv holder jeg meg UTEN chip, og skal aldri ha chip i mine PS'er.

Føle at dei så brenne ut spill ikkje har råd t å kjøpa seg spill. Vil eg ha ett spill, tar eg meg råd t det, istedet for å laste ned noe halvferdig jallamekk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe jeg ikke forstår, er at dere skryter over å ha chip? Hva er det å skryte over? At du kan brenne ut spill? Hadde du hatt 100 originale spill, istedet for 100 brente spill hadde du hatt grunn til å skryte. Selv holder jeg meg UTEN chip, og skal aldri ha chip i mine PS'er.

Føle at dei så brenne ut spill ikkje har råd t å kjøpa seg spill. Vil eg ha ett spill, tar eg meg råd t det, istedet for å laste ned noe halvferdig jallamekk....

 

 

Hadde jeg stolt 100% på disse chip'ene hadde jeg også hatt chip i min ps2, men jeg er redd for at den skal gå i stykker da. Hvorfor betale for spill når du kan få de gratis? Ulovlig? ja!, men skjer det noe viss du laster ned og spiller piratspill? Nei! halvferdig jallamekk? Spillene fungerer jo like bra som spillene du kjøper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke forstår, er at dere skryter over å ha chip? Hva er det å skryte over? At du kan brenne ut spill? Hadde du hatt 100 originale spill, istedet for 100 brente spill hadde du hatt grunn til å skryte. Selv holder jeg meg UTEN chip, og skal aldri ha chip i mine PS'er.

Føle at dei så brenne ut spill ikkje har råd t å kjøpa seg spill. Vil eg ha ett spill, tar eg meg råd t det, istedet for å laste ned noe halvferdig jallamekk....

Skryter ikke, det er grunnen til at jeg kjøpte meg ps2.. Har noe annet å bruke penger på enn å svi av 500 (+-) på spill jeg spiller en/flere ganger.. Nemlig på bilen..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du nevner Xbox fem ganger i innlegget ditt, har du kanskje Xbox selv? I så fall er det ikke noe rart du ikke liker PS. Merkelig nok er det med disse to som med katt og hund. Har du først den ene, så skal du ALDRI ha den andre.

:D

 

Jeg har: Xbox, Xbox360, Playstation, Playstation 2. Mange sier at de skal ha PS3 på grunn av de eksklusive spillseriene som KUN kommer til PS3. Vel, flere av de seriene fås nå også til 360 (neste resident evil f.eks), plus at, for å være ærlig så har 360 mer råe eksklusive titler på vei enn ps3, Halo 3, Forza 2, Gears of War for å nevne et par. Men at det blir skikkelig konkurranse mellom PS3 og Xbox360 er jo bare bra for oss forbrukerne!

 

:win

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg hvertfall til PS. Har aldri likt kontrollen på Xbox. Klompete sak som er vond å bruke. Har spilt MYE på xbox men PS gir meg en mye bedere spill følelse.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg hvertfall til PS. Har aldri likt kontrollen på Xbox. Klompete sak som er vond å bruke. Har spilt MYE på xbox men PS gir meg en mye bedere spill følelse.

 

Enig der. Men så kom 360 kontrolleren og ordna på det. 360 har den beste kontrolleren. Spakene på PS2 er så slarkete å dårlig at det er latterlig. Passformen på selve kontrolleren er også veldig dårlig. Har man Gamle Xboxen - kjøp Controller S! (den er mindre, ligner veldig på 360 utgaven, denne var originalt lagd for det japanske markedet, siden de har så små hender) :D

 

Ps3 kontrolleren ser egentlig ikke særlig digg ut. Men det vet man jo ikke helt sikkert før man får prøvd. Men den bomerang formen ser IKKE god ut over lengre tid.

 

Men jeg skal følge GT5 nøye, og har dem slutta med den teite uslæddevennlige fysikkmotoren fra 4'ern, kan det hende jeg må investere i en PS3 likevel gitt :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOMO har du holdt i en Playstation kontroll?? Hørest ut som en nintendo 64 kontroll du beskriver.. Tro meg, Playstation kontrollen er den beste og holde. Vis du ikke har fått det med deg blir det samme kontroll designet på Playstation 3 som det er på Playstation 2..

 

Og Playstation kontrollen har en MYE bedre passering av knappene. Spesielt de som man styrer med. Og hvor du får det at den er slarkete fra det skjønner ikke jeg. Har hatt samme kontrollen siden jeg kjøpte Playstation 2 når den kom jeg... Ikke slitt nevneværdig. merker jo selvsagt at den er trykka en del på og at gummien på analogen er glatt slitt. Måtte alikevel kjøpe en ny fordi jeg klarte og lage en fet ripe på undersiden av kontrollen så den ble vond og holde i :D Det skjedde mens den gikk vegg imellom en gang:D På Playstation 3 kontrollen kommer R2 L2 knappene med lengre bevegelse, noe i likhet med xbox sine skulder knapper. Også har de denne gyro kontrolen... det har ikke xbox.. xbox360 kontrollen er avleggs ser man på kontrolene til Wii og Playstation 3...

 

Og jeg synes xbox kontrollen er for løs i spakene selv om den er ny.. Den gir liksom ikke noe kontroll på bevegelsen vis du skjønner.. Og xbox 360 kontrollen ser i alle fall klompete ut. Er kansje jeg som har for små tommler men den blir for stor.

 

En siste liten ting:

Sony må jo ha gjort noe riktig siden de har hatt samme kontroll designet på 3 konsoller... mens microsoft skifter design etter 1 maskin...... de klarte til og med og lage to utgaver til en og samme maskin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har vurdert nintendo wii? Det er fra dem sony har stjålet iddèen sin til den "3d kontrollen" såkalt gyro eller hva det er..

Jeg for min del kommer nok til å kjøpe PS3 så fort den kommer ut, men det er bare fordi det er Playstation jeg er vandt til og har lyst å fortsette med det..

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

 

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ideen er nok stjålet fra Wii ja.. Men konseptene er vidt forskjellige.

Sony sin kontroll er ene og alene basert på kontrollens bevegelser. Kan bli veldig morsomt på fly spill..

Mens Wii sin er avhengig av en enhet som står oppå/under tv`n og fanger opp bevegelsene. noe i likhet med eye toy.. så der har nok nintendo stjålet fra sony...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

jeg har spilt ps3 et par ganger nå hos en kamerat.

Kjøpte det fra Usa for et par måneder sia, å må si, sorry folkens, det skuffa stort! Du er avhengig av HD tv for at grafikken skal bli spesiell, å det hadde ikke han...

 

Det skal sies at jeg bare har prøvd motorstorm og GT4HD uten HD tv, så jeg kan jo ikke si noe på det..

Jeg kommer sikkert til å kjøpe den, men ikke før om noen år.

 

Vurderer å kjøpe meg 360 nå, fordi de har kommet lengre i utviklinga, å er halvparten av prisen!

 

Jeg har alltid hatt PS å sverger til det, men må innrømme at 360 imponerte meg kraftig! Kan ikke annet enn å glede meg til Forza 2 og nye PGR som kommer!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok sånn at HD TV er et must for å få den rette følelsen.

men det er jo nesten umulig å få kjøpt en ny TV i dag uten...

(hvis du skal ha en flat en da..)

å betale 6k for konsollen er egentlig ikke så gæli, man får jo med en BlueRay spiller, som kvalitets messig ligger på rundt 10k. et minne på 60GB. og en drøss med andre specs.

 

skal du ha en "HD-klar" 360, må du kjøpe en ekstern spiller, pluss kabel..

 

sier ikke at SONY er best. men kanskje Microsoft skulle venta til de hadde en HD spiller klar??

 

valgets kval. jeg velger PS3.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spilt ps3 et par ganger nå hos en kamerat.

Kjøpte det fra Usa for et par måneder sia, å må si, sorry folkens, det skuffa stort! Du er avhengig av HD tv for at grafikken skal bli spesiell, å det hadde ikke han...

 

Det skal sies at jeg bare har prøvd motorstorm og GT4HD uten HD tv, så jeg kan jo ikke si noe på det..

Jeg kommer sikkert til å kjøpe den, men ikke før om noen år.

 

Vurderer å kjøpe meg 360 nå, fordi de har kommet lengre i utviklinga, å er halvparten av prisen!

 

Jeg har alltid hatt PS å sverger til det, men må innrømme at 360 imponerte meg kraftig! Kan ikke annet enn å glede meg til Forza 2 og nye PGR som kommer!

 

Vell, jeg har bare en 25" CRT TV, og når jeg spiller COD3 så blir det en utrolig fin grafikk!

 

Og, er du ikke sikker på om du skal kjøpe X360 eller PS3 så vil jeg anbefale deg å vente en stund. Spillprodusentene til PS3 har ikke kommet seg skikkelig inn i konsolen og sett hva de faktisk kan gjøre! Vent en stund så skal du se at PS3 bare blir bedre og bedre, mens X360 kommer til å stå der hvor den gjør idag. Personlig ville jeg anbefalt deg å kjøpe PS3 fordi den faktisk er bedre enn X360 på flere områder. Og glem Forza, vent på GT HD! :D

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår