Gå til innhold

streetsound, useriøst?

Ranger emnet


tutigard

Anbefalte innlegg

Bestilte noen småting fra streetsound.no her en dag. Fikk raskt en mail med ordrebekreftelse, der det sto at jeg skulle få en ny mail med lagerstatus osv. Men jeg hører jo ikke noe mere fra de! Sendt flere mailer, men ikke noe respons... Flere som har like dårlige erfaringer? Noen som kjenner denne karen? Eller vet noe om hvordan jeg kan kontakte han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen bak dette firmaet er vel samme mann som driver Transmedia.

Mange har etterlyst fyren her på forumet og noe tyder på at han har litt problemer for tiden.

Han var til tider meget aktiv her på forumet under navnet transmedia.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte noen småting fra streetsound.no her en dag. Fikk raskt en mail med ordrebekreftelse, der det sto at jeg skulle få en ny mail med lagerstatus osv. Men jeg hører jo ikke noe mere fra de! Sendt flere mailer, men ikke noe respons... Flere som har like dårlige erfaringer? Noen som kjenner denne karen? Eller vet noe om hvordan jeg kan kontakte han?

 

Etter å ha søkt litt på nettet fant jeg ut at organisasjonsnummeret til Streetsound og Transmedia er det samme. Samme person som driver begge firmaene. Sender PM med navn, adresse og mobilnummer til daglig leder i firmaet til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha søkt litt på nettet fant jeg ut at organisasjonsnummeret til Streetsound og Transmedia er det samme. Samme person som driver begge firmaene. Sender PM med navn, adresse og mobilnummer til daglig leder i firmaet til deg.

 

Takker for det! Skal prøve å ringe han i morgen. Kommer tilbake med info om hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å få tak i han noen dager... til slutt var jeg så frekk at jeg sendte en sms på privatnr å spurte om han kunne svare på mail, da fikk jeg svar morgenen etter;)

 

Dette blir bare for dumt til slutt! Jeg ringte, ikke svar. Sendte sms, ikke svar. Ny e-post, ikke svar! Så tilslutt sendte jeg en mail der jeg skrev at jeg avbestilte de varende jeg hadde bestilt, da fikk jeg svar med en gong, med beklagelse osv.. Tåpelig spør du meg.. Jaja, uansett, STORT MINUS til han fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår