The cowboy Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 bare lurer her, regner med at flerparten her røyker eller snuser! men hvor mange av dere som røyker (da rullings) ruller en røyk mens dere kjører bil? og hvor? (e18, midt i byn eller øde landevei) og hva hastighet! og det samme spørsmålet gjelder dere som snuser! kan jo begynne selv, da jeg både snuser og røyker! og ja, jeg pakker en pris eller ruller en røyk mens jeg kjører! både bak lastebil ratte og bak bil ratte! både i byn, og på landeveien og på E18! i alt fra 5 km/h til 110 km/h kvaliteten på rullingsen blir jo så som så men..hehe :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Uansvarlig og risikabelt. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg røyker, men røyker ALDRI i bilen eller lastebilen. Skal jeg røyke, gjør jeg det når jeg stopper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Uansvarlig og risikabelt. uansvarlig, nei..vil ikke si det! men risikabelt, ja.. det kan det være ja! men ikke mindre enn å skifte cd eller åpnde en brus flaske! alt som tar konsen vekk fra selve kjøringen kan gi risker! røyker ikke i bilen jeg heller.. men røyker i lastebilen så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Snuser. Dersom det er porsjon jeg har i lommen hender det jeg tar en mens jeg er i fart, men løs baker jeg kun stillestående. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Sluttet å røyke for et år siden eller noe.. Men røyket mens jeg kjørte gjorde jeg.. Det er ikke så risikablet, med mindre du mister røyken på gulvet o.l Da er det fort gjort å miste konsentrasjonen. Å rulle eller bake en prell syns jeg er langt over grensen, da det krever to hender for å gjøre det. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Neida, trenger ikke to hender; derfor er det veldig kjekt å lære seg og rulle med en hånd :): Det går, men er ganske vanskelig (nei, jeg kan ikke det, men prøver og lære det) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 er fult mulig å holde bilen rett fram med kneet vettu ;) hehe (baker/ruller jo ikke på svingete vei vettu :); hehe) og snus går jo greit i sving da.. kan jo styre med henda selv om du ike holder rundt ratte! (ikke om du må ta 90-180 graders men..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Røyker, men ikke i bilen. røyking i bilen ødelegger bilen.. Røyka i den gamle bilen min. hadde en pakke med ferdig røyk vis jeg skulle kjøre langt og ikke stoppe. ellers så ble det og rulle seg en rullings før man satte seg inn.. Det er tryggere og skrive en melding på mobilen enn og rulle en røyk i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Sluttet å røyke for et år siden eller noe.. Men røyket mens jeg kjørte gjorde jeg.. Det er ikke så risikablet, med mindre du mister røyken på gulvet o.l Da er det fort gjort å miste konsentrasjonen. Å rulle eller bake en prell syns jeg er langt over grensen, da det krever to hender for å gjøre det. Da er du amatør dersom du ikke klarer å bake mens du kjører,selv om bleier er enklere når man kjører. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg har sluttet å røyke, men røykte aldri i bilen. Jeg snuser og bruker hamsterbleiene så jeg kan trygt dra en opp av lommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg snuser. Pakker aldri pris (eller pakker præs som man sier i Bergen) mens jeg kjører (makan til uansvarlig kjøring), i så fall kjører jeg inn til siden. Men nå skjer dette sjelden da jeg som regel snuser porsjon. Og da holder jeg i rattet med èn hånd og tar meg en porsjonssnus med andre hånden. Røyke gjorde jeg bare i Magaluf :P Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Røyker ja ,men ikke i Volvo`n. I firmabilen blir det nok en raumix eller to og må nok inrømme at jeg ruller mens jeg kjører helst på en noenlunde rett strekke. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 røyker, men prøver og ungå og røyke i bilen, røyker som regel sigaretter. men på langkjøring en skjelden gang i blandt må det vel gå bra og ta en røyk i bilen sin...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herbal Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg snuser. Baker meg en pris uansett fart og sted. Det har gått bra hittil. Styrer bare med beinet ;) Siter Hell yeah!! BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original) BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod. [x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg