Gå til innhold

940 dashbord i 740?

Ranger emnet


B230ft

Anbefalte innlegg

Ble kanskje litt utydelig. Er ikke sikker på 940-dashen, men får du tak i en dash fra 760 etter 88, er vel den bare å pole inn. Vet ikke hva aas-koppen er da. Kanskje er deg jeg som ikke er på nett, men på 760 sitter den på venstre vegg, slik at du må åpne førerdøra for å åpne dekselet.

 

Ble forøvrig overrasket over den geniale lille pæra som du kan trekke ut i sikringsskapet som lyser opp alle sikringene. Good job, ingeniørene til Volvo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det skulle være ask-koppen.. men ja, ikveld har jeg fått gjort en del(selvfølgelig med trofast følge; REFINEMENT! her på forumet;)) og vi har satt inn varmeapparatet fra 940, og dashbordet er prøvemontert, og det er riktig at braketten som holder dashen på passasjersia må byttes..ellers, den lista noen snakka om var poppa fast, den må jeg ha over, og da limer jeg den bare..

så har jeg funnet ut at jeg vil ha over hele ledningsnettet fra 940, for da ligger el vindu speil og sentrallås klar, så slipper jeg helvette når jeg skal ha det over etterpå..

 

faen asså, slik er det altid, først skulle jeg bare ha over dashen så jeg fikk instrumentene, for jeg må ha speedo, for motor må godkjennes så jeg kommer gjennom eu, og så blir det jo at hele interiøret liksågodt byttes når jeg først er igang, og så varmeapparat styret, og nå skal jeg plutselig bytte hele ledningsnettet! jaja, blir nok bra til slutt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har konto på TPC, så ligger det koblingsskjemaer her:

http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=24980&highlight=vdo+940

 

Ligger txt filer helt nederst på første sida, som viser litt forskjellig :)

 

Håper at det hjelper

 

de sjemaene som liger her har jeg fra før av, og de til 740 var jo gode som brennevin, men til 940 er enten vdo, eller så er det forskjell på '93 og '95, for jeg har ikke noe 18polig plugg! jeg har 2 på 14 og en på 12.. tanken var god:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen i svarte helvete..nå er jeg orntli ute å sykler!! jeg kobla opp nye instrumentet med sjema fra volvo, mot sjemaet fra 940, og nå når jeg vrir over på parklys, begynner soppapumpen å svive, når jeg kjinner, lyser varsellampen for fjernlys og begge blinklysa.. ALT er ikke koblet inn(blinklysarm/viskerarm) og div andre småting, så om jeg er heldig er det bare det.. men får en som har roen på bilelektro til å komme ned i 9tiden, så han får se over det..sjønner seriøst ikke hva som er feil! vi gikk over hva som sklle hvor sikkert 4-5ganger før vi kobla sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en tobakk og kola, satt jeg meg ned og gikk igjennom hele stammen, og selvfølgelig var det noe så idiotisk som at jeg hadde glemt å sette på de siste jordingskablene nede ved bensin hjernen som var feilen! så nå ser det ut som at instrumentene virker som de skal.. nå driver vi å finner ut av reostaten, og koble opp tåke/grøftlys på nye bryteren..ser ut som vi er inne på rette sporet nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår