Erik Andre Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 glemte å nevne hvor jeg fikk tak i plastik kabelstrømpene.. det er fra http://www.installbay.no og heter loom fås på rull 30meter eller metervis og her en liten "teaser" for hva som skal skje i hjulbrønnen :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Give.... more... pictures.... *gaaaah* Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 se på side 9 :D Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Tenker på denne teaser saken din jeg.... *venter på fortsettelsen din der* Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 har ikke kommet veldig langt der enda, har fått lakkert ramma da :) that's it Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Har vært kanon heldig, da servo pumpa har overlevd polaritets feilen min så etter Morten hadde bytta dynamo og starter for meg funker bilen som normalt igjen.. TUSEN TAKK FOR ALL HJELP MORTEN jeg står deg mye i gjeldt nå :) tok litt tid på fortsettelsen av batteri bytte mitt på grunn av denne feilen, men nå er alt på plass og her er bildene Ny dynamo på plass.. har faktisk gått ned 20Ampere fra 120A til 100A men er enda 30A over originalt, men var vanskelig og dyrt å skaffe 120A på nytt og 100A holder til mitt flauve strøm trekk. her kobler morten's "fingere" på 50mm2 kabel på den her er kabelen på. trenger bare skru på mutteren som holder den på plass igjen (bilder tatt fra under bilen) Her kobler jeg ledningen til batteriet Og ferdig koblet: Gjenstår å sveise en ramme til sikringen og jordings fordeleren, har stripset det fast inntill videre. Deretter blir det vel å støpe et deksel over det hele og lakere i bilens farge.. ellerno Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Har rivd ut anlegget bak i for bytte ut 2stk spv44 med et stk sp1000 så nummer 2 av sp1000 er kjøpt inn.. Har også kjøpt inn POWERMASTER pm2512 batteri lader fra installbay Så "teaseren" som alle skjønte.. var en ramme til batteriet bak og laderen selvfølgelig og her er et par bilder av tingene skrudd på ramma Blir vel satt inn i bilen i morgen håper jeg.. men må være litt kreativ med sikring.. regelen sier 30cm fra batteri.. og jeg må ha den et sted jeg kommer til på kun kort tid.. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvorfor må du ha den på et sted der du kommer til på kort tid? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Fordi ifølge EMMA reglene skal du vis sikringen ryker, ha tatt ut den sikringen som røyk innen 60 sekunder.. Og ha satt inn ny og bilen skal spille igjen i løpet av 5 minutter.. Le mans flying start lignede sikrings skift med tidtakning... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 skal konkurere i emma til sommeren og de krever at hovedsikring er 40cm fra batteri og muligheten til å skru av dette tatt fra emma regelbok 2006 (blir samme regel i 2007 etter tlf samtale med emma norge) The main fuse must be accessible in 60 seconds - you must be able to physically dissconnect the fuse within sixty seconds and you must be able to replace the fuse within the five-minute breakdown preriod. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Le mans flying start lignede sikrings skift med tidtakning... :D haha :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 da ble det tydelig vis årnigs på dynamo og anna elektronikk i bilen da?? cd-spiller død?? mye Ah og kortslutnings strøm/CCA får du nå da?? blir nok bra det her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 cd eh.. dvd spilleren er død, alarmen er død... resten ser ut til å ha klart seg byttet dynamo og starter... tror faktisk starteren ikke var fucked.. tror det var startsperra i alarmen :D ikke si det til morten, han som lå å frøys i garasjen min å bytta :( sp 1000 er samme greia som pc 1200 fra odyssey og gir 5sec 1200A 2600A i kortslutnings strøm indre motstand på 3,1milli ohm 44ah pr batteri Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 :fatality: :boxers :fingers: :knock: :fuckme2: :fucku: :asshole: :aug: :ex_machin :rockets :deng :assman :ssip: :ratatatat Tror EGENTLIG ikke det var alarmen som var problemet siden den bare spant, og ikke tok med seg svinghjulet. TROR innslags relèt var fucked. Men nå virker den ihvertfall. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hehehe... Klagt nicht! Kempf! Ramma ser veldig bra ut! Jeg gleder meg til å se begge batteriene og laderen montert. Bruker du laderen i hverdagen til litt vedlikeholdslading, eller kun når du trenger det på show/konkuranser? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg