Mr Golf 4 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Obs.Var ikke det en morel midtbass.............:hide Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Obs.Var ikke det en morel midtbass.............:hide Per.... hahaha... moro mann :hammer: synes det ligner mer på andre "dårlige patenter" med knøtte liten spole Per....:fatality: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 dårlig patent ja.. bra å si.. dyr patent så er jeg enig Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hahaha... moro mann :hammer: synes det ligner mer på andre "dårlige patenter" med knøtte liten spole Per....:fatality: Hehe.Spirit Of Sound matador,Spirit Of Sound.............. Åssen gikk det på Rudskogen forresten Erik.Mobilen gikk tom for strøm da du ringte.Jobbet ettermiddags uke.Skal forresten ut å kikke på en Pioneer P88 hos Steinar på BugBoys idag.Fikk PM på en som jeg kan få rimelig. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 var kanon bra, mye folk, bra vær, mye pils og mye hyggelige bilstereo entusiaster, Fido Anders og Ketil, samt en utrolig hyggelig gjeng fra blaupunkt og må ikke glemme politiet som kom inn i audiocom teltet og spurte om vi kunne sette musikken høyere mitt på natta :) Et par bilder :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Snart kommer forhåpentligvis nye instrument skiver, snart en måned siden de ble bestilt. Her er en liten teaser :) Dette er ikke vanlig folie som legges på, men plasma instrumentskiver fra Innoparts. finn ut mer på http://www.carbiz.no vil se sånn ut i mørket: Originalt går meteret til 220km/t, dette blir forlenget til 240Km/t så skivene jeg får aviker noe fra bildene :) også turtelleren har fått en "upgrade" jeg venter spent. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Helt konge Erik.:thumb Hva ligger disse på i pris. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Kit plasma skiver 990,- Instrument ringer 390,- Carbonramme 290,- jeg skal ikke ha karbon ramma, men han skaffer dette også :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Intressant.Selv om det er planlagt nye midtbasser og diskanter utover vinteren.Sender de en mail angående Golf 4.Ellers snakkes vi på Lillestrøm vel. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Takker for en hyggelig harrytur igår Erik.Alltid artig å høre på Beryllium :D Løsningene vi snakket om,høres ut som en god plan.Ringer deg når enkelte ting er på plass.:m'm: :m'm: Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jo selv takk for en hyggelig tur, gleder meg til å høre bilen din også, når den for inn litt utstyr igjen :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 det blei mye bedre helhet bak i baksete nå ja...... var jo litt slem med høytaleren da... morro var det jo.... ikke mobb plastikk chassi focal har det jo på access sub. hehe :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 var litt mini look på de instrumentene da.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 og da var instrumentene kommet og jeg har brukt dagen på å kose meg med å få de inn. Jeg må si at dette settet var virkelig bra, fulgte med en veldig bra manual på alt som skulle gjøres.. ned til hvor hver eneste skrue satt og veldig godt forklart hvordan fjerne viserene.. men dere vil vel ha bilder tenker jeg... OK DA Demontering Settet i pakken.. alu ringen kom i egen pakke, men la de over for bildet. Her er ledningsnettet som fulgte med lagt opp, jord til et heldig plassert jordings punkt og en stykk jalla strømtyv til støm ledningen til display lyset. skivene og alu ringene montert, bare å montere den tilbake i bilen og her er det på plass og i mørket så det jo kanon bra ut da også uff og uff må jeg på verksted å få resatt airbaggen igjen.. var ikke kult at det lyste på bilde, men skittau Instrument skivene er som sagt kjøpt hos http://www.carbiz.no og jeg sender en stor takk til Tore TAKK TAKK Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Kanon bra Erik.Tenkte jeg skulle ta meg en tur over dammen neste uke. Ringer deg. Men atter en gang Erik.Kanon bra instrument. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg