Gå til innhold

En våldtatt 3serie cab :(

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stakkars Bemme. Hadde han fått av den teite dekoren og bokhylla på bagasjelokket, hadde den vært mye finere.

Tror jeg så den i Stavanger for ca. en uke siden. Ikke si det er noen som har kjøpt den her???????? Da blir det pryl å få!!!!!!!!!!

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva som er kult med den cabben skjønner ikke jeg.. En bil blir ikke tøff bare ved å ha på nok plast og klistermerker, etter min mening dah.. Bilsport er sikkert flotte greier, men det bladet blir jo dårligere for hver dag som går.. Hvis det er sånn bilen må se ut for å vinne premier på gatebil, så håper jeg aldri jeg vinner noe.. :D og de felgene er IKKE tøffe.. kjøpe så dyre felger med en sånn forferdelig kant på.. kanten SKAL være helt flat ikke se ut som det gjorde på åtti tallet

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

det er er vel Tramont Staria felger.. veldig ofte at Rieger Tuning bruker de selv, og de er ikke billige for og si det slik.. enig med at flat kant er kulere, men de felgene der er rimelig rå uansett om det er rund eller flat kant.. slår momo'ene mine uten kant i det heletatt iallefall :(

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AJ82

Ut ifra skiltene er den registrert her i Grenland (Telemark), men det betyr jo egnlig ikke så mye.. Har ikke peiling på hvor i landet den går..

 

Den BMW cabben der går her i Bergen. Ser den statig vekk ute på veien. Hver sin smak på styling egentlig, men jeg blir bare mer og mer glad for at jeg ikke kjører BMW. :D

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andy156

 

Den BMW cabben der går her i Bergen. Ser den statig vekk ute på veien. Hver sin smak på styling egentlig, men jeg blir bare mer og mer glad for at jeg ikke kjører BMW. :D

HAHAHAHA!

I grunn litt enig der.

Var det bilen din jeg så på Våler i helga tro?

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

mener å huske det er en orginal 325 med 194-196 hk. i et intervju med Bergensavisen sa han at alle pengene han tjente gikk til bilen og at bilen var forelenget med en halv meter. Han sa oxo at han sparte til ny motor. 400hk spekulerte han om. Målet var at han skulle grise AlexValencia sin Saab 900 turbo med umontert lystgass annlegg.

 

Han har brukt alt for mye penger på bilen noe som har resultert i at den ble overdrevet( stygg).OG DESSUTEN SPYYYYR EG AV SETENE HANS. DE ER STYGGE DE. dukenukem

kåret til norges mest rånete bil.

 

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by CZT

Mr.Stream: det er ikke denne som går i Stavanger, den i stavanger/sandnes er en 320i med litt "roligere" styling..

 

er det den med skorpionen på panseret du tenker på?

Har snakket med han som eide den. For opplysningen en utlending. Han har solgt denne, og importert en 3 ettellerannet E36 cab med kameleon lakk. Så litt sliten ut, men han skulle fixe den opp. Tror det var en 325.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

mener å huske det er en orginal 325 med 194-196 hk. i et intervju med Bergensavisen sa han at alle pengene han tjente gikk til bilen og at bilen var forelenget med en halv meter. Han sa oxo at han sparte til ny motor. 400hk spekulerte han om. Målet var at han skulle grise AlexValencia sin Saab 900 turbo med umontert lystgass annlegg.

 

Han har brukt alt for mye penger på bilen noe som har resultert i at den ble overdrevet( stygg).OG DESSUTEN SPYYYYR EG AV SETENE HANS. DE ER STYGGE DE. dukenukem

kåret til norges mest rånete bil.

 

MVH Lars

 

Bare cola-penger

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår