Tomelitn Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehehe nå nei gutt, blir ikke å kvitte meg med felgene bare fordi bolten ikke passet i trommelen :P skal ta med meg begge tromlene til mekanisk GK og høre om dem ikke har lyst på en liten gjenge oppgave :P må bare rette en STOOOOR takk til henning som åpnet en ny verden for meg, tror nesten jeg har fått polering på hjernen :P er nå ferdig med den ene visker-armen å det er BLING :P how to bling: sandblåse, P600 rondell, P1200 maskin, autosol = BLING :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 da var tromlene levert til gammel læreren min, så det ordner seg :D han sa det var fingjenger å det eneste jeg hadde av gjengetapper var for grovgjenger :S men nå blir det fiksa uten at jeg gjør noe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 da var jeg ferdig med begge visker-armene :D begynner sånn smått å ta litt for dette men mangler en hel masse deler !!! noen som kan hjelpe meg med små krom fangere, og dørhandtak ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 da var begge viskerne montert på bilen :D har fått plukka det jeg skal ha på dele bilen og den er trillet på palle utfor så det er litt bedre plass inne og den er ikke en plage lenger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hva heter den siden der alt av info om golf står ? info om motor, lakk koder osv ! trenger det kjapt plz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hva heter den siden der alt av info om golf står ? info om motor, lakk koder osv ! trenger det kjapt plz Ikke for å virke altfor høy på pæra? Men har du kikka i den tråden som ALLTID ligger øverst i golf 1 forumet? Jeg tipper det står der... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hva heter den siden der alt av info om golf står ? info om motor, lakk koder osv ! trenger det kjapt plz http://www.doppel-wobber.de/ Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Jokke: sorry mac men var ikke sånne linker der sist jeg var innom der, men nå er det jo jaggu lett å finne frem for oss som ikke er så flink med sånne forum greier :D DBakken: thats the one, yeah :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Jokke: sorry mac men var ikke sånne linker der sist jeg var innom der, men nå er det jo jaggu lett å finne frem for oss som ikke er så flink med sånne forum greier :D DBakken: thats the one, yeah :D ;) Midt oppi å være kronisk grinete og generellt ganske kjipe forsøker vi "gamlekara" bare å hjelpe vet du :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ja det er bra :D men må si den stikkyen funker bra så lenge man er klar over at den er endret siden den kom opp da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 kan bare si som så at det blir MANGE blanke deler på denne bilen, har funnet noe snacks i dag + at jeg har lakket/polert noen anonyme sparco pedaler som kanskje skal i denne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hva gjør dere med krom deler for å få dem til å se bra ut ? får kanskje tak i noen dørhandtak men som vanlig er det jo gammelt og brukt, noen tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ingen som veit hvordan man frisker opp sliten krom ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 autosol? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 nei man får ikke bort riper av det, det blir bare blankere av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg