virtual Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Har du sett! Det var jo litt morsomt :) Kunne det vært bestefaren min som hadde lånt bilen da tro? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den flystripa dar hadde vert genial til dragrace :O Sku nesten fått ordna noe for bodö/fauske folkan :P Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hehe, kunne vært morsomt det.. Brukte faktisk å være amatør dragrace der før i tiden.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 kjipe greier med blokka!!:) men du får vel liv i den igjenn?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Joda, har fått tak i ny blokk og topp nå. Blir overhaling av hele greia :) Edit: Nå får jeg også endelig montert FK-rådene :partyon: Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 aha:) hørtes jo bra ut det!!:) når er planen og ha den på veien igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Tror jeg blir å begynne om et par uker.. Er så utrulig kjipt å ikke ha bil, når man har blitt vant til det.. :/ Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 mhm...får lappen 6 februar og gleder meg som en unge...er et HELVETTE og ta buss:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hehe, det går jeg sterkt ut i fra :P skal bli deilig å få den ferdig! har kjøpt ny topp nå, så nå har jeg begynt på den gamle toppen, og demontere alt.. videre blir den sendt inn til syrevasking. blir kanskje litt porting og annet småsnacks også.. så har jeg den klar til den neste bilen jeg skal ha :D Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 neste bilen? skal du kvitte deg med volvo'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jepp, blir nok 940 etter denne tror jeg :) må bare finne den rette.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 du mister, den blokka du fucka :) hva det ikke den som bare hadde trillet sånn veldi lite km ?? Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Jo, den hadde bare rulla 65,000 km, så det var jo ganske kjipt.. Men når motorstyringen klikker, og ei dyse er delvis tett, så blir det bare slik :p Den hadde levert veldig lite bensin til sylinder nr1, og altfor mye til de andre sylindrerne, noe som førte til stor varmgang i stempel nr1, og bensin ned i olja. Den greide ikke å forbrenne all bensinen som gikk til de andre sylindrene, så det gikk forbi stempelringene, og ned i olja. Så årsaken til at råden knakk, er vel en kombinasjon av at stemplet kilte seg, og dårlig smøring til lagrene. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-power Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 feet bil likte den"inte cool" :P lol Siter moped råner,, volvo entusiast :) 1.stk Volvo 142 1973 mod=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 feet bil likte den"inte cool" :P lol hehe, takker for det :) I dag har jeg begynt med motor-prosjektet. Hadde kjøpt meg ei b230et blokk, som jeg begynte veldig optimistisk å skru på. Alt så helt greit ut, inntil jeg begynte å demontere lagerskålene. Der ble jeg møtt av dette synet: Hadde vært en liten krangel oppi der :boxers Det ytterste lagret (1) hadde vridd seg rundt, og ødelagt alt.. Ingen av de andre lagrene så bra ut heller, masse fint metallspon overalt.. Så jeg gikk ut og så hva som var brukbart i delebilene mine! Der fant jeg en b230f motor :) Veldig kjedelig og tungvindt å holde på med slik alene :angry: Her så ting atskillig bedre ut, alt av lagre osv så nesten nytt ut! :) Her legger jeg de innvendige delene, for å ha sånn høvelig kontroll :wonder: Klar til maling: Og ferdig malt! :) Det var dagens innsats, i morgen begynner jeg forhåpentligvis å kompletere bunndelen. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg