*TKV* Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Dette blir morsomt å følge med på!! Minier er dritfete! Jeg har sett engelske minier med V8 motor i. Du skal vel ikke prøve deg på noe sånt da? :P Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Dette blir morsomt å følge med på!! Minier er dritfete! Jeg har sett engelske minier med V8 motor i. Du skal vel ikke prøve deg på noe sånt da? :P Husk vi bor i Norge. Trenger vel ikke si mere? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det glemte jeg helt!! hehe :P Onkel politi og biltilsynet blir vel ikke glad da. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Tenker de klager allerede på anlegget som skal inn i den :iconsm Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 forresten, hva er boltsirkelen på bilen? Orginal bolt sirkel er 4x4" (4x101,6), men 4x100 funker også til nøds Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Blitt lite mini i det siste men har holdt på med noen andre biler :) Legger ut bilder bare for moro skyld Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Også noen av lager bilene som skal pusses opp samt moro bilene her Også noen bilder av biler som ikke er våre. Noen som gjetter hva det er? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Oi, jaguarer jo. Slikt liker vi, fronten til en gt40 skimtes også. Liten Lamborghini Countach også :): Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Oi, jaguarer jo. Slikt liker vi, fronten til en gt40 skimtes også.Liten Lamborghini Countach også :): Stemmer det. :) Har noen jaguarer stående. Hentet en ny 12`er i helgen som er bitte litt lekt med. Orginalt 283 hester men skal være oppi 318 ca nå. Prøve å sette i en manuel kasse å ta en tur på Håsken Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Stemmer det. :) Har noen jaguarer stående. Hentet en ny 12`er i helgen som er bitte litt lekt med. Orginalt 283 hester men skal være oppi 318 ca nå. Prøve å sette i en manuel kasse å ta en tur på Håsken Jeg synes det er så fine former på de gamle jaguarene men, si meg. Er elsystemet så dårlig som alle skal ha det til på gamle britiske biler eller er det bare snakk? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Jeg synes det er så fine former på de gamle jaguarene, men si meg. Er elsystemet så dårlig som alle skal ha det til på gamle britiske biler eller er det bare snakk? Nja. Lukas sitt el nett er ikke det beste men det er langt ifra så ille som de sier Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Litt tull er det med noe av det elektriske på jagis.. Hadde en Xj12 stående på jobb leeenge.. Fant ikke feilen i el systemet..:/ men fant det til slutt..:) Kult prosjekt det der! Masse annet tøft var det der også;) Mulig å få fler bilder av GT40'en? Gülf versjon? Replica? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det er en replika ja. Skal prøve å få tatt noen bilder med ordentlig cam. Brukte ett billig cam. Ta det en dag de kanskje er ute å blir luftet med sol lys Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Dritfete biler! Alle sammen! Falt veldig for minivanen :D Genialt proskjekt Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Lucas, også kjent som Prince of darkness eller Mørkets fyrste. Hehe... Fine katter du har. Jeg skrur litt på engelske biler sjøl. En til tider krevende hobby ;o) Her er mine to: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg