Gå til innhold

Peugeot 206

Ranger emnet


magzmod

Anbefalte innlegg

Jeg har sett et par fete 206'er i det siste, med:

- luftinntak på panseret

- 17 (?) toms felger

- senkesett

- fetere potte enn vanlig

+ sikkert litt til

Synes det er påfallende at flere av dem ser helt like ut!

 

Mine spørsmål er:

- leveres dette standard i en eller annen utstyrsvariant?

- er det noe heftige motorer i disse?

- hva koster et sånt eventyr?

- er det fler enn meg som synes Peugeot har kommet seg i det siste? (206 cc osv.... )

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

Mine spørsmål er:

- er det fler enn meg som synes Peugeot har kommet seg i det siste? (206 cc osv.... )

 

Nja... Kommet seg å kommet seg. Småbiler har de jo vært flinke med en stund. Peugeot har aldri falt i smak hoss meg da.

Vet ikke om du vurderer en sånn bil, men hvis du gjør det ta en titt på interiøret!! :ssip: ahahahhaha puke Dårligere tupperware har jeg ikke sett i moderne biler(ikke gamle heller faktisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

Noe liknende denne mener jeg :)

 

Det luftinntaket på panseret mener jeg alle 206'ene har. Den modellen du tenker på (og som det ser ut på bildet) er en utgave med ekstra store fangere. Fangerne er omtrent de samme de kjører med i 206 Cupen vil jeg tro. Tror den første modellen med disse het XS (men ikke sikker), men du får nook bestilt dem på GTI'n også. Forøvrig en vanvittig fin 2,0 l sugemotor på 137 hk. Spenstig og hissig bil.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så synd de ikke setter 167Hk motoren i 206GTI...

 

Eller enda bedre lager en gateversion av turbo 4x4 da hadde vi snakka saker da :D

 

Prøv 306 GTI med 167hk og 6 gir den er rå morrosom og kjøre hvis du skal ha GTI.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Bare så synd de ikke setter 167Hk motoren i 206GTI...

 

Eller enda bedre lager en gateversion av turbo 4x4 da hadde vi snakka saker da :D

 

Prøv 306 GTI med 167hk og 6 gir den er rå morrosom og kjøre hvis du skal ha GTI.

 

Era

 

Den motoren får du derimot i Citroen Xsara 2,0 VTS.... Den er også ganske sprek. Litt go-cart preg over den, stiv som en pinne (originalt sett).

 

Har hørt at du får 206 GTI i 167 hk versjonen i andre land, så det er vel bare et spørsmål om penger og interesse for å få tak i den ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse støtfangerene du snakker om er orginalt på 206 GT, en spesial versjon av Gti'en.. Får stylingen som extra utstyr til alle 206'er. Men koster deretter. 167 Hk 206 finnes ikke i noe land, men det kommer en 180 hk versjon neste år tror jeg. Fortsatt bare forhjulstrekk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan innformere om at 206 RC kommer snart på markedet med en sugemotor på 180 hester. snakka med ove midtsjø på Peugeot sport, han hadde testkjørt den. gikk vist ganske bra, den har en sekstrinns girkasse og turtallssperra kobler inn i 190km/t på sjettegir. Med andre ord så er det bra aks i bilen, men ikke noe særlig toppfart da! denhar fete rallystoler og kommer til å koste ca.270.000kr. Må bare få bytta inn 206 xs'en min tror jeg!!!!:op :cool:

use your mind!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om 206 GTI stoler til salgs... delskinn, nye.

5000kr for komplett sett med baksete og framstoler i samme utseende..

sjekk pris hos pugg forhandler og se at dette er billig..

 

en lett oppgradering av interiøret for de som måtte sitte med de kjipeste setene (gjelder ikke mr.pugg da :)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

vet om 206 GTI stoler til salgs... delskinn, nye.

5000kr for komplett sett med baksete og framstoler i samme utseende..

sjekk pris hos pugg forhandler og se at dette er billig..

 

en lett oppgradering av interiøret for de som måtte sitte med de kjipeste setene (gjelder ikke mr.pugg da :)

 

Hei har oversendt infoen til Ratata han trenger nye stoler i sin bil.

 

Ga ham nr til deg så han kontakter deg sikkert.

 

Fant ut at de passer dårlig for den bruken jeg hadde til de.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår