Gå til innhold

Da KoZer jeg MeG?!

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Det er noe rart med meg. Jeg koser meg ortlig når jeg sitter her på bilforumet og leser tråder eller prosjekter og ser på bilder. , "Dere" tar ortlig vare på bilene deres, og Polerer de og koser med de. Og kjøper nye deler og det er så deiligt!:hello: :thumb

 

Da koser jeg meg ortligt.

 

God og se at andre tar vare på bilene sine også. Bilen er mer en bil for meg, mer en et fremkomsmiddel fra A til B. Det er noe Personligt med en bil. Bilen har en sjel.

 

Så jeg vil gjerne takke alle her på bilforumet for at dere tar vare på bilene deres:)! Da klarer jeg kose meg på fyllesjuke og dager jeg ikke har ork til og drive med bilen.(Når jeg sitter foran PC )

 

Og se hvodan dere stelller med bilene gir meg voldsom insparsjon, jeg er jo mer ut i garasjen en på jobb og hjemme, hehe

 

Takk til , nesten alle :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i ferien så pleier jeg sitte her langt utpå natta med ei cola og en 20 pakning med prince og fylle hode med masse tanker og gjøre med bilene mine, men når alt kommer til stykker så er penger et problem. Men, hvor hadde vi vert uten drømmer ? Uten bilforumet og fastford så hadde pcen min aldri blitt brukt.

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en cola og en 20 pakning med prince

kjenner meg igjen der ass.. egentlig er detta bilforumet litt psykisk terror, for det er alltid folk her som ligger 300 hakk foran seg, så du blir aldri skikkelig fornøyd med eget, hehe. men inspirasjon? jo absolutt.

hvorfor blir egentlig forumet stengt om natten?? iriterer meg når jeg sitter å våkner i sofaen i ukedagene at forumet ikke er oppe før jeg drar på jobb..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg sittet her hele natten enkelte ganger, og har aldri opplevd at forumet har vært stengt, men ja; det er lett og kose seg her :) Masse inspirasjon og hjelp å få; og noen ærlige kritikker, det er garantert

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pHeTt Å sKrIve SåNn HeR ! 1 1 !!

hehe neida.. men ja, får jeg ikke min daglige dose bilforumet blir jeg grinete og får abstinenser! Alltid mye morro å lese her. Også kult å hilse på folk IRL etter å ha "møtt" dem her inne, fler jeg har truffet sånn. Mye hyggelige folk her inne gitt :hello:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man utvikler jo mange nye bekjentskap og slikt her inne.

 

Eks "the cowboy" og jeg drar til statene sammen neste år. vi ble kjent her.

Dingo84 har også blitt en meget god venn av meg i det siste 1-1,5 året.

 

Jobber også med "240-prosjekt" på forumet. Alltid moro å bli kjent med folk IRL.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:): Også for oss "gamlinga" er det flott å se at noen er villig til å ofre tid og penger på trallene sine. Og mange bra eksemplarer er det også. Og som det går fram av de siste innleggene her så er det mer enn bare bil, også masse sosialt med nye bekjentskaper som dyrker de samme interessene...

Stå på..:):

Mercedes 190E 1990 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår