Gå til innhold

Kjøpe dump:)

Ranger emnet

-=tek=-

Anbefalte innlegg

Jeg skal handle meg dump nå og da lurer jeg på hvilken jeg skal kjøpe:wonder

Jeg skal ha en med MYE lyd, trenger ikke være resirk ventil.

Har lest her på forumet at det MÅ være resirk ventil, men jeg har 2 kompiser som ikke har det å de har åpene å det fungerer helt supert:)

Så jeg lurer på om det er noen som anbefaler noen? Har lydklipp kansje? Eller link til dumpen?

Vist det er noen som skal selge så si i fra;) (det må være en med syk lyd)

Bilen er en Audi A4 Turbo Quattro 95mod

-Lexus IS200 sport

[x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen går dårligere, bruker mer drivstoff osv hvis du ikke setter på resirk ventil, så anbefaler deg å montere resirk ventil.. Den TS-RACING leverer er bra, forge ventil i alu, koster 1500,- har en slik selv, og det er bra lyd!

Den har jeg også, men den låter bare bra hvis man har chip (høyere turbotrykk) og åpent filet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpe min når jeg har fått byttet til resirk, jeg skal ikke ha åpen ventil noe mer på den bilen iværtfall.

Bilen bruker merkbart MYE mer bensin(en på forum målte på sin s4 ca 0,2-0,5) jeg vil si på min som er chippet og har k04 turbo så kan jeg uten og overdrive si at den bruker opp imot 1l mer på mila...

Så når jeg får penger nå blir den derre søppla et vagt minne.

Konklusjonen er at hvis du har råd til å kaste bensin ut av vinduet, kjøp dusteventil, hvis ikke, kjøp resirk:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som Ts selger heter Avlastningsventil, mulig det er det samme. De anbefalder det da de mener dette hjelper bedre en vanlig dump/resik ventil. Den ventiler slipper ikke ut ALL luften, men det som er til over da du slipper gasser, på den måten fortsetter turbin hjulet i turboen og spinne, og man bygger opp lade trykk tidligere ;D Slik jeg har hørt det. Snakka med dem om det. Leverte bilen min hos TS-racing og fikk montert Chip, Ventil, filter,

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider