Gå til innhold

Stambo´s 6N2.. :)

Ranger emnet


Stambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har vist tatt det bort ser jeg....

Slik ser det ut på kompisen min sin Polo..

 

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=5940

hey..

 

ok. Har vel bestemt meg for å droppe det, siden jeg ikke finner de noe sted. har nok annet å bruke penger på å så... hehe.. :) men takk for hjelpen! ;)

 

driver å forhandler anlegg om dagen, så går med noen kroner der, også blir det trykkmåler å a-stolpe holder å endel lakkerte detaljer innvendig.. å muligens DTM leppe til å ha under leppa mi.. :)

 

må også ha nye vinterfelger snart. fikk med nesten spent nye vinterdekk, men på stålfelg, så trenger noen 14" felger.. lurte litt på borbet t 7x14"... :thumb hehe..

 

Flere herfra som kommer på VW Audi treffet på Rudskogen til helga? :)

 

Mvh :???:

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er a-stolpeholder til Subaru impreza på plass. hehe.. Det var den som var nærmest i passform, så er enklest å modde til.. :) åsså kjøpt turbotrykkmåler som blir helt svart uten lys... ;)

Etter modding er ferdig skal den pusses ned å lakkeres sammen med flere innvendige detaljer..

DTM leppe er også bestilt.. :thumb

 

Men skulle hatt noen kortere heisere til bakluka... hmm.. noen som vet om Lupo heiserne er kortere?

 

Mvh :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan noen komme med noen godeforslag til hvor jeg kan legge strømkabel å døm andre kablene for å komme forbi baksetene? Har kjøpt inn ganske grei stereo, å kablene skal inn i morgen.. hehe.. har 50mm stømkabel, 2 signalkabler å høytalerkabler.....

 

Please help.... :???: hehe..

 

Mvh

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen komme med noen godeforslag til hvor jeg kan legge strømkabel å døm andre kablene for å komme forbi baksetene? Har kjøpt inn ganske grei stereo, å kablene skal inn i morgen.. hehe.. har 50mm stømkabel, 2 signalkabler å høytalerkabler.....

 

Please help.... :???: hehe..

 

Mvh

 

Jeg la min 35mm2 mellom seterygg og metallet. (la kabelen i plastikkrør + jeg polstrert mye rundt kabelen med skommgummi og tape)

 

(fikk titta på bilen din på Søndag på Rudskogen. meget pen! jeg stod litt bortenfor deg med min gule Polo (Gullars) )

- VW Touran 2.0 TDI `06

-Peugeot 407 SW `06

X-VW Polo OA `01

X-Passat 2,5TDI V6 4M `01

X-Audi A4 1,8 avant `96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la min 35mm2 mellom seterygg og metallet. (la kabelen i plastikkrør + jeg polstrert mye rundt kabelen med skommgummi og tape)

 

(fikk titta på bilen din på Søndag på Rudskogen. meget pen! jeg stod litt bortenfor deg med min gule Polo (Gullars) )

Halla :)

 

Er det du som har gullars altså? hehe.. det er ikke dårlig.. ;) hehe.. jo takker.. bra din også.. skulle ønske min var lavere, men får holde inntil videre... :)

 

Har lagt kabler i dag. 50mm2 strøm på førersiden og 2 phono og 2 2x4mm2 høytalerkabel fram på passasjersiden... :) det som skal inn er;

- RF T162S frontsett

- RF T3002 forsterker

- RF T5001 forsterker

- RF P3 12"

 

hehe.. håper det bør dunke fra seg bra... ;) går alt etter planen er anlegget klart til å prøves i løpet av helgen. Spørs på hvor mye annet jeg må gjøre... Om ikke ferdig, men hvartfall prøves. :)

 

Mvh

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut et par bilder av noen detaljer som har kommet på i det siste.. :)

 

DSC00070.jpg

Xenon hvite dioder i skiltlysene.. ;)

 

DSC00081.jpg

Turbotrykksmåler på a-stolpen.. :) holderen er ikke helt ferdig moddet, og den skal lakkeres.. :)

 

DSC00080.jpg

Måleren i aksjon... ;)

 

Har også satt inn neonlys nedi "fotbrønn" eller hva en skal kalle det... :)

 

Det var alt for nå.. kommer stoor update når stereo er på plass... :)

 

Mvh

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom over en liten artighet til... ;) hehe..

 

http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?products_id=1869&osCsid=26b48e1dbf60493484ad3724361700c1

 

Noen som kjenner igjen bilen..? hihi.. :P

 

Mvh :thumb

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden fungerer ikke. Men pen bil du har. Likte godt den turbotrykkmåleren, fint!

Hmm... den fungerer her... :hvaskjera men takker.. :) syns det ble pent. bare jeg får lakkert holderen så hjelper det... skal lakke endel småting fra interiøret samtidig som holderen, så det blir litt helhet.. :)

 

stay tuned.. :thumb

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.... Nå har jeg fått snekra opp riggen til anlegget bak i Polo´n, å kobla opp noe... er fortsatt noe igjen men...

 

så begynte det å gå nedover... så det passer... etter en lang dag på jobben, og 4-5timer med fiksing å kødding med anlegget i overigår, skulle jeg skru inn P3 elementet..... det gikk som det gikk, å brått var drillen godt på vei gjennom membran..... :( Heldigveis (!), så kjøpte jeg drullegaranti på BRL, så det ble dekket av den mot egenandel. Men, det tok 10-14virkedager før de fikk det igjen... Så litt skuffet dro jeg hjem igjen, å på vei hjem så kjørte jeg, selvfølgelig, i et hull i veien så jeg pungterte å totalvraka felgen.... :( selvfølgelig 3 dager etter at jeg tok ut reservehjulet..... (bror har kjørt uten i 2 år uten prob, bare for å være helt sikker...)

 

Så det ble ikke helt som planlagt... lissom... :shake hehe..

Btw; noen som vet om det er mulig å få noe erstatning på noen måte grunnet hull i veien? er på hovedveien i innersving. men på hvitstripa... :anger:

 

MEN; vi kommer sterkere tilbake! :thumb

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår