Gå til innhold

Stambo´s 6N2.. :)

Ranger emnet


Stambo

Anbefalte innlegg

ja... er kjedelige saker.... men sånn skjer bare. så er bare å håpe at en kan ha hellet mer med seg en annen gang... :)

 

Der ja... ser bra ut den Polo´n din å. liker speila dine... men hva har du gjort bak? bilde bakfra? :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ingenting er gjort bak,kom aldri så langt men skal snart montere vingen pluss senke fangeren ved å kappe en originalfanger å sveise på nedre del

jeg hjelper bror med å få den ferdig da han ikke har så mye interesse annet en å kjøre hehe kjøpte leilighet på fredag så snart kan jeg se etter ny polo tdi mellomtiden får jeg bare :biker har justerbart senkesett til deg om du er int.?

hus=)

vwt5 candy white/black 2010

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt på Polo 1.4 TDI, men har vært litt skeptisk siden det tross alt er kun 75hk originalt.

 

Men så er spørsmålet, hvordan blir denne bilen med chip? Da får den ca 110hk, sant?

 

Men hvordan føles den?

Føles den treig og sur, eller kan den sammenlignes med f.eks en 1.9 TDI golf med 110hk?

Er den er responsiv og kvikk?

Bile veier jo tross alt bare rundt 1000kg, så det burde jo være en fordel?

 

På forhånd takk :)

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt på Polo 1.4 TDI, men har vært litt skeptisk siden det tross alt er kun 75hk originalt.

 

Men så er spørsmålet, hvordan blir denne bilen med chip? Da får den ca 110hk, sant?

 

Men hvordan føles den?

Føles den treig og sur, eller kan den sammenlignes med f.eks en 1.9 TDI golf med 110hk?

Er den er responsiv og kvikk?

Bile veier jo tross alt bare rundt 1000kg, så det burde jo være en fordel?

 

På forhånd takk :)

Hei.. :)

 

Jeg har ikke prøvd 1.4TDI med chip, så vet ikke åssen den er da. Men jeg har vel egentig ikke noe negativt å si om motoren. Den er 3 sylindret, så dermed bråker den noe mer enn en 1.9TDI, å den har en noe høyere tomgang (950rpm elns). Bilen veier 1091kg inkl fører i vognkortet. Så den veier ca 100kg mer enn en 1.4 bensin, men det tar du igjen.. ;)

 

Med chip snakker vi ca 105hk å 250nm, så det burde rekke i en så liten bil. det er min plan med tiden. pluss effektanlegg fra turbo å litt små snæks.. Da håper jeg på ca 110hk, kanskje 115...

 

Det blir litt feil å sammenligne den med en golf 1.9 med 110 hk. den går rett å slett bedre. Men 1.4 går ikke dårlig den heller. Har kjørt sjåfør noen ganger, å ganske mange ganger har folk som har sitti på blitt overasket over hvor bra drag det er i den, å komentert det. det er mye mindre forskjell på å kjøre alene å med full bil, som med f.eks. golf 1.6. Forbikjøringer går egentlig veldig greit, å girer så å si nesten aldri ned om jeg skal forbi. :)

 

Jeg er godt fornøyd med den, å det eneste rådet jeg kan gi er vel at må prøve en. kjenn åssen den drar sjøl. jeg personlig hadde ikke kjøpt meg en bensinpolo i dag. :) (men så er jeg bonde, å syns at diesel er topp :P ) Men husk én ting; Diesel er ingen racerbil. den er sterk å seig. den drar godt på alle gir, men er ingen racer på høyt turtall. Dermed går den ikke spesielt bra over 140-150, å det slutter vel på 170-180km... Men det holder i massevis til norske lover... ;)

 

Ble langt, men håper det var til noe hjelp.. :)

 

Mvh

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan festet du vingen???

Hallais... den ble limt på. Satte det bort til Dahles Auto i sarp, siden de også hadde lakkeringa. Det er absolutt verdt å la noen som kan det gjøre det. Har sett flere misslykka forsøk på å gjøre det selv, å dermed vinger som står skjevt og lignende...

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva det heter er jeg ikke sikker på. Trur det var rutelim døm brukte. Det som er til å lime frontruter o.l. med.. det er helt sinnsykt hvartfall. Den vingen sitter. For å si det sånn.. hehe.. skal jeg ha den av, må jeg ofre vingen å lakken på bakluka...

 

Btw; nå er DTM leppa montert. :D kan prøve å ta et bilde i morgen... :) har også fått inn bass. la inn en gammel vega jeg hadde liggende til jeg får igjen P3´n.

 

Mvh

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.. rakk ikke ta bilder i dag. Men det skal jeg ta igjen å morgen. ;) kom hjem først nå kl 8, å da var det så mye dogg å sånn på bilen at jeg ikke vil vise det fram... hehe.. i morgen får vi til noe.. ;)

 

Mvh

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw; 15" på Polo.. er det 195/45-15 eller 195/50-15 da? Må ikke subbe..! blir muligens 15" på vinter. I såfall har jeg 14" vinterdekk til salgs. gått en halv sesong.. på org stål med kapsler... :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår