Astra Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by kiv_tuning http://www.pvdnet.co.uk/bodystyling.asp Her er det mye snacks!!! Jeg skaffer dette! Hva slags priser er det prat om her? Katalogpriser + moms osv? Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Blir katalog priser + moms ja. Har ikke fått opp noen ordentlig deal med dem ennå men jobber med saken. Dette da disse engelske gutta er litt treige å sære hehe. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 eller du kan lage selv hehe.. en kompis sin bil Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Men hvorfor i ALLVERDEN rød sotefilm og alt deg glorete lyset og blinkingen og greier.....!??Få det av så snakker vi kanskje....... Her er svaret til deg Poloboy...... Den røde filmen er bare en prøve,det kan bli en annen farge. Jeg synes sort blir for mye av mengden, hvorfor ikke prøve noe nytt???? Den stopper tross alt 97% varme,98% uv, 94% lys, mao like bra som sort limmofilm og bilen er jo under bygging,alt kan skje da????, det kommer litt neon og greier etterhvert som lommeboka blir litt tykkere.... :D Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Originally posted by Hjernen det kommer litt neon og greier etterhvert som lommeboka blir litt tykkere.... :D Ja, her hjelper nok Grenland Taxi på øke tykkelsen tenker jeg..... ;) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by PoloBoy Ja, her hjelper nok Grenland Taxi på øke tykkelsen tenker jeg..... ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg