Gå til innhold

Joakim85: Audi A6 (utstillingsbil)

Ranger emnet


JOAKIM85

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

chromerails er kult :)

 

Synes bilen din ble veldig fin jeg, men må si meg enig at du burde lakke den nederst lista i bilens farge, sideskjørtene vil nok virke mere cleane da. Så ville jeg personlig valgt svart gitter i fangeren egentlig, men alle kan jo ikke ha samme mening ;)

Stå på, gleder meg til oppdateringer..spes med de nye felgene ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acoupe:listene er ferdig akket men jeg har ikke fått hentet dem og montert dem... Jeg tror ikke det blir noe fint med svart gitter egentlig når det er så mye chrome... men vet ikke ... vert fint å sett=)

chromerails er fint men alle har d og jeg kunne tenkt meg noe nytt egentlig...

 

Mikkel Bruer: stemmer... litt feil farge på stylingen men det skal endres igjen.. skal sje noe annet med fronten etterhvert men må få penger først:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki=) et spørsmål folkens: Skal jeg kjøpe chrome rails eller skal jeg lakke disse i samme farge som bilen??

koffor ikkje fjerne dei heilt? e ikkje gjort på 5 min men eg tru de hadde blitt fett..

cleane bakluke kanje? ha aldri likt "ramma" rundt skilte

ska du beholde orginalfargen? den va so.. kjip jo..

bli spennande å sjå felgane, dei du ha no e te å grine av :tannløs:

passa rs6 grillen? kjøp den + same netting som rs6 ha i front

monoviskar?

lakke motorvarmarstikke

s/rs interiør bli vel skrekkeli dyrt?

++ åsso andre ting andre ha sagt

bli garantert en rå å fet bil! :thumb

 

Kong-Erik J: fetaste s6 c4 eg ha sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kong-Erik J: fetaste s6 c4 eg ha sett!

:hello: Tusen takk. Ja jeg begyner å bli fornøyd jeg også:) Men er fortsatt litt igjen. Gleder meg til trådstarter er ferdig jeg for denne tror jeg kommer til å bli sinnsykt grom:thumb

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår