Gå til innhold

Treff med lovlig burning Andebu i Vestfold ANNENHVER TORSDAG!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Du har tydligvis ikke sett så mange heftige biler før..?? Den sierra`n går som en dass, har jo bare en orginal 24v V6...

 

voldsomt til negativitet her da:P

 

den sierran går bra det kan man ikke si noe på... men har seff sett heftigere biler.. jeg blei virkelig overraske over hvor bra den v6 drar!

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har tydligvis ikke sett så mange heftige biler før..?? Den sierra`n går som en dass, har jo bare en orginal 24v V6...

 

Greit bilen min ikke går værst... men jeg har det sinnsykt artig for den pengesummen jeg har brukt i forhold til "VÆRSTINGENE" ;)

kommer neste gang, men bare for å se.. blei for mye stress av å kjøre... får se og burne annenvær gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den så jeg også, men mente cab`en :P Møtte en golf cab med 4-5 glisende tryner i

4 stk for blåste personer hehe. greit gjennomtrekk i biler uten tak..hehe

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal være åpent tirsdager og torsdager. neste treff er som sagt tirsdag kl 17,30 til 9-10 tia! avhenger altids av hvor mange som er på lista til og kjøre!!

 

nå har jeg fått handla meg inn en opel omega som jeg skal bruke der oppe :) skal få sveisa sperre og sånt i helgen så blir vel bra det håper jeg:)

 

da sees vi neste tirsdag! og folkens!!! det er ingen grunn til og ikke kjøre!!! ;)

BMW e-39 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24v?? Scorpio motor?

 

 

Svarer for Bent jeg...

 

Ja..er en scorpio cosworth motor..

 

Og til han sutten som ler av Bent og sier bilen hans går dritt.. Hehe... for den summen han har lagt i bilen sin.. INKL felger og bilen i seg selv..får du vel knapt en LØØØØEN cossie 2.0 motor for engang.. så..

Lenge leve "budget drifting" Bent :) Synes børsa di drar skinnet av pølsa jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det faktisk funka ganske så bra når jeg så den på skogen....

 

 

den funker veldig greit;)

ikke no problem å holde hele breisladd svingen i 3.gir med møe røyk fra hjula;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette var ikke ment som noe personangrep på Bent, og jeg tviler ikke på at dette er en "billig" bil, som jo selvfølgelig ikke går like dårlig som std sierra 2.0 (min inkludert) Men å si at den var helt rå der oppe, var vel å ta i litt, var mye der som var en god del råere... Så Bent, hvis du tok dette ille opp, så beklager jeg det, mente bare at 200hk i en sierra ikke er så veldig rått nå om dagen. Tviler heller ikke på at du har mye morro med den bilen, og + til deg for publikums vennlig kjøring på skogen, regner med at du skal bort å kjøre på ford treffet også, så da får du ta meg med på en tur da vet du, så kanskje jeg også synes det drar godt ;)

Stå på du, det er morro med folk som vet å bruke bilen sin (på de rette stedene)

Btw, motoren min har ikke gjennomslag... ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår