Gå til innhold

Fløtte innmat fra Lotus Carlton -> Omega B

Ranger emnet


ExvaliBuR

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

_LiFe_: Ja... bilder og en egen tråd til den? hehe..

 

ExvaliBuR: hvordan går det med bytting av motor og det? e det noe framgang eller?

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega_V6: Vel, som jeg sa i post # 10 & 18 så var dette under planleggingsstadiet, men virker som om det ikke er reelt ennå pga. penger og skolegang, desverre, ting så lyst ut i børjan, men så balla det på seg med regninger...

 

Turbokonvertering er dog fortsatt en mulighet, men pga. skole så vil det ta tiiid fordi jeg nå prioriterer lakkering... Hadde det ikke vært for skole så hadde det vært lakkering & høyst sannsynlig C36GET...

 

Men, tusen takk for konstruktive svar! =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega_V6: Vel, som jeg sa i post # 10 & 18 så var dette under planleggingsstadiet, men virker som om det ikke er reelt ennå pga. penger og skolegang, desverre, ting så lyst ut i børjan, men så balla det på seg med regninger...

 

Jaja.. kunne jo hende du var kommet litt lengre med planleggingen.. hehe.. men, ting no til dags e dyrt, ihvertfall hvis du går på skole ja, og då tar det jo tid.. det vet eg jo selv og.. går ikke noe fort med meg heller kan du si..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega_V6: Du har ihvertfall en meget pen Omega ;) Min trenger nå enten ny pakning i manifoil eller helt ny manifoil... Wuhu... Alltid er det noe "smått" å reparere på bilen...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn back to topic..

 

Det jeg klarte å se Lotus hadde gjort med tunellen var å utvide den på et par tre steder. Mulig jeg tok noen bilder, skal se hva jeg finner. Men den er bare utvidet litt ekstra noen steder. Hele tunellen er ikke byttet.. Det er jeg gaaanske så sikker på. For jeg lette litt etter hva de hadde gjort. Og original-bil ja..

www.turbomega.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår