Gå til innhold

Vurderes solgt: Mitsubishi Colt Celeste.

Ranger emnet


Nytern

Anbefalte innlegg

Kanskje.. Har ikke mulighet til å gi'n den pleie den fortjener ser det ut som. Gjort endel med bilen allerede, står igjen rustsveis av forskjermer, en bue bak og bytte ventiltettinger. Bruker ikke mye olje, men ryker litt blått ved oppstart. Går faktisk utrolig godt denne bilen:)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bilen for 15k u/årsavgift selv for en mnd sia, blitt påkostet endel siden det. Dette er ikke en 5000-kronersbil best egnet til å herje en vinter for så å bli spiker:) Får jeg ingen seriøse tilbud fra folk som har tenkt til å ta vare på bilen, beholder jeg den selv.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, Ironside! Takker for sist:)

 

Deler.. Stortsett alt av eldre mitsu passer om hverandre. Motoren i denne bilen ble levert med bl.a hyundai accent ei stund har jeg lest meg frem til på forumer. Ellers har jeg skaffa det jeg trenger hittil på ebay. Altså.. Tenninga.. Der handler man bare inn elektronisk tenning for 900kr så blir det vedlikeholdsfritt ang stifter etc. Clutch passer om hverandre fra andre eldre japser men selges også svært billig på ebay. Sånn er det med stortsett alt på denne bilen. Det du ikke finner selges uansett i statene der denne bilen hadde sitt hovedmarked. Der heter den Plymouth Arrow. På ebay selges overhalte forgassere for 500lappen, clutch-kit har jeg sett for 300kr, regreim-sett har jeg sett for 300kr. Det beste med denne bilen er at alt er så enkelt at en slipper sitte med hjertet i halsen og bekymre seg for at ting skal ryke. Kjørt 4000km med bilen den måneden jeg har hatt den og ikke opplevd noe problematisk. Skal handle nye plugger til'n, tror de eksisterende har sett bedre dager. Den bruker 0,6 på mila, noe jeg finner merkelig men veldig tilfredstillende :)

 

Hatt peil hadde jeg ikke vurdert å selge bilen, men karosseriarbeid er ikke min sterkeste side.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta rust i forskjermer, er ikke i selve "buen". Ene buen bak går det nok ikke å redde hvis en vil ha det helt strøkent. Ellers er det egentlig fint lite rust.. Hadde ut tepper når jeg rensa bilen, gulvet var helt strøkent. Samme er kanaler :)

 

Ja, synd å selge grombilen så fort. Men jeg beholder jo selvfølgelig bilen om det ikke er noe interesse for den i markedet :) Haha.. Gammal Opel ja.. Har nok med den rusta jeg har :D Har sikla litt på Manta A da.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppopp...

 

Kjøpte bilen for 15k, kosta på den gromfelger og dekk for 4000, årsavgift 3000, dashpad 500, vinterdekk + div annet smått. Kom med et bud hvis interesse. Vurderer alle bud, vet jeg går med tap her uansett :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kan byttes i Volvo så lenge den er utstyrt med snurre :) Evt annet, kom med forslag. Bilen er god som gull, bruker liiite bensin og gratis å ha (nesten). Driftsikker er'n jaggu og. Ingen som trenger billigbillig vinterbil etc? Bud mottas.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår