volvo240v8 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 for håpe jeg ser den da :) men kunne du gitt meg noen tips om truetrac? har den liggende ved siden av meg men må shimse og dreie.. kjøpte du nye lagre? hva kosta de? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 hadde bra lagre i akseln fra før jeg.. affen sjekka dem ifjor når han satt inn r-sport diffen.. dreie? hvorfor det? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 har du ikke greie på detta er det jo best å få noen som kan detta til å gjøre det.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 dreie pga Elektronisk speedo :) hvordan fikk du av lagrene på forrige diffen da? sliter litt med det :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 leverte akseln til affen jeg.. ble rådet til å ikke dreie av til speedometeret jeg.. ble hvis for tynne vegger på diffen.. men vet mange som kjører med det. skal lage meg en brakett til senor på grikassa jeg og sette en giver på medbringern.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Lagra på diffen sitter som sattan, tror målern viste 4-5 tonn hvis ikke jeg så gæli i stad, før døm slapp... Du må ha rett forspenn, inngrep og tannklaring for å få detta til å holde.. Så enklest og ofte billigst er å levere akselen til affen eller euro. Siden jeg er lat av meg og ikke gidder å bla tilbake: Har det skjedd noe mere her??? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 spørrs jo på når du så sist det.. hehe. ikke no spennende sikkert.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hvor mye tar affen eller euro for og fikse dette ? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 affen tok 1500. han sa til meg at han kunne få tid til det iløpet av mai... hehe.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hva gjør han da? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 ferdig bak nå.. volvo spacere, tarox, bilstein cs, lesjøfors, polyrethan. venter fortsatt på ipd-stagga.. så da er det bare å begynne foran med engang.. her kommer det polyrethan, bilstein cs, nye bærekuler, nye bremseskjold, stålomspunnede bremseslanger, Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 har du msn så jeg kunne snakket med deg der angående bakaksel og annet volvo prat? legg meg til på : oleandre41@hotmail.com Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 bare monterer diffen. ekstra for nye lagre.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 så forresten drit bra ut :) blir kanon prosjekt :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg