kenterik Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 styla kjerra med refleksplate idag. nå ska det spares så jeg får råd til pute med trafikkskilt på til å ha i bakruta... hahahahahaha Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ser sikklig bra ut denna nå:) blir det noe av den 2 delte lakkeringa? så den gamle 850ien din i ski.:thumb vet du hva den bak spoileren heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 850 R spoiler muligens? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 jævlig pen bil!!!Hvor mye ga du for felgene? Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PirateType Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Heisann! Fin bil! -- Pirate Type - S80 (T6) sjåfør :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hvilken intercooler har du? har du link? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ser sikklig bra ut denna nå:) blir det noe av den 2 delte lakkeringa? så den gamle 850ien din i ski.:thumb vet du hva den bak spoileren heter? det er en replica av 850R vingen på der ja... kjøpt hos bcb. anbefaler heller å bruke 1500kroner til å kjøpe orginal fra volvo... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 jævlig pen bil!!!Hvor mye ga du for felgene? kom på 13600 med hjul. er bare 17" Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hvilken intercooler har du? har du link? kjøpte intercooler av krb trading. bare ring han si at du ska han en som tilnærmet passer i 240, så vet han hvem du skal ha Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hmmm, burde lære meg hvordan jeg svarer på flere meldinger i en post, hehe. Vært borte en stund nå. kom hjem etter helga på biri i begynnelsen av september. og fant ut at ett lynnedslag hadde kost seg med de fleste el-artikler jeg hadde hjemme, så har vært, og er fortsatt uten pc hjemme. ikke blitt skrudd noe mer på volvoen heller. har vært i dialog med affen om bygging av ny blokk i vinter, så regner med at det blir på skru ut nåværende motor og trille bilen avgårde på vinterlagring. Har kjøpt meg en 99(00) mod chevrolet tahoe 6.5TD til bruksbil nå, så da skal volvoen få lov å hvile seg i vinter. jaja, kommer tilbake til saken etterhvert. får få lagd en showcase til tahoen også etterhvert. har bestillt en del godsnacks til den allerede. uansett, er på besøk nå, og er ganske uhøflig, så tata... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 kult. hva måtte du gi for den? kjøpte intercooler av krb trading. bare ring han si at du ska han en som tilnærmet passer i 240, så vet han hvem du skal ha lyn er no dritt ja!! forsikring? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 må bare si at gr.a vingen er det råeste som er laget til volvo, bilen ser jo tøff ut med en gang:D Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 kult. hva måtte du gi for den? lyn er no dritt ja!! forsikring? trur jeg ga 3500kr jeg. ekke billig han karen der. men var så drittlei dem orginalcoolera som blåste i ett sett, så kjøpte første og beste. forsikring? næh, lønner seg vel å hoste opp av egen lomme. porten på nettverkskortet har ryki, så det kommer bare til å fungere trådløst framover, men det får gå.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 http://teamsideways.com/film/Volvo_Snorace-www.teamsideways.com.mpg det er bare å glede seg til vintern folkens. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Tøffeste jeg har sett på lenge. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg