dr.enos.pork Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 sitat fra min frue... Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Forlang skilsmisse..:cool: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 jepp.. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Kunne være interessant å vite hva en som synes biler er kjedelige, ikke synes er kjedelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Barnevogn er også kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Kakkelovner er også kjedelige...:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Jeg som faktisk syne bil er den beste hobbyen man kan drive med synes fotball suger!!!!:eek: Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Jeg som faktisk syne bil er den beste hobbyen man kan drive med synes fotball suger!!!!:eek: Amen!:cool: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Jeg er óg med på Amen-bølgen Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by tekNetium Jeg er óg med på Amen-bølgen Skriver meg på jeg og..:D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 kanskje fordi dere SUGER i å spille fotball selv?;) Fotball er gøy:cool: AMEN Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 sexing er kjedelig Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Lars kanskje fordi dere SUGER i å spille fotball selv?;) Fotball er gøy:cool: AMEN Hva er gøy med at 22 mannfolk løper etter en ball som de sparker fra seg så fort de får tak i den! Kanskje et mål i løpet av 90 minutter! Fotball suger, jeg suger i fotballsparking og er stolt av det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Samma her azz!!! AMEN!!:op Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 det er gøy å spille litt fotball med venner, men å drive å se på kamper å analysere dem er bare irriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg