Polo20VT Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Tipper det blir en del mer enn 200hk i denne ja snakker vi 500+ eller:blunk: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja da tipper du rett polo20vt Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hehe det kommer te å gå noe helt for jævlig:thumb åssen gearkasse skal du bruke. Blir det et 6punkts bur eller har du planer om noe grommere. Hva slags karosserideler skal byttes ut med Karbon da er det Pål som støper eller. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 pål støper ja han har laget det meste ,hadde lyst på 8 punkt bur , gir kasse er jeg ikke sikker på enda .planen var bakluke, innvendig plater rundt også får jeg se om front å bak fanger blir til carbon ettervert Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Det høres bra ut,lurte på om jeg skulle få han te å støpe litt for meg også. Du regner med å være klar te våren eller. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Må si jeg likte de frontlyktene dine jeg, kan jeg være frekk å spørre hva slags bil de er fra? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 fronten på den bilen der var RÅ! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 :hello: Hallo folkens lenge siden sist det var noen opdateringer her men kan nevne at bakluke i carbon er på plass,carbon plater i dørene å bak på sidene er på plass carbon stolene er på plass, å bilen har blitt lettet endel, radiatoren med slanger er på plass med el vannpumpe,det har blitt lexsan ruter rundt hele kun front rute som er glass nå, venter bare på front fangeren i carbon nå. skal prøve å få slengt ut noen bilder i løpet av uka Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Tøft! Ble bakluka bra eller?! Jeg vil ha sånn bakluke! Har han som støpte forma enda? Er det 2 lag eller kun 1? Med eller uten el.spoiler? Post bilder! Litt drit at jeg ikke så det før, sikkert blitt billigere å kjøpe 2... Vis front fanger blir i orginal look, gjerne uten blikk/spredere slenger jeg meg på! Hvor har kjøpt panseret? bra passform? litt innspirasjon, klikk bilde for mer: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 det er jeg som sitter på alle formene å bakluka ble meget bra kunn et lag å ikke noe el vinge.front fangeren blir med rs front pågunn av intercooleren å jeg vil ikke ha såkalt (clan look) panseret veier 4,3 kg å prøv å vei orginal vr6 panseret hahhaaa Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 skal prøve å få slengt ut noen bilder i løpet av uka Kom med noen bilder da! Vil se! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 her er det noen bilder av bilen. nå mangler det bare å få på carbon speila å carbon taket så er det meste i boks. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Tøft! Fått noe mer sprut ut av motor'n eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 det der er noe av det tøffeste jeg har sett av corrado... de lyktene der skulle jeg likt å vist hvor kom fra.noen som har no forslag om hvor de kan komme fra????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg