4x4vinge Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 noen som vet hvem mellom aksel jeg kan bruke når jeg har satt inn ny motor og gear? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 håper ikke du ska kaste de hydra hjula som står på 960n? kanskje nappe av vingen? får vel non kr for den.. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 håper ikke du ska kaste de hydra hjula som står på 960n? kanskje nappe av vingen? får vel non kr for den.. skal ikke kaste felgene nei. de er greie og ha. er noen som har vært intresert i vingen så må vel få solgt den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hei, selger du demperne/løfterne til panseret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hei, selger du demperne/løfterne til panseret? fronten skal selges komplett og jeg har en kjøper. da kan jeg ikke selge det desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 da har jeg tatt noen bilder av motorromet på 760n. begynner og dem motor osv i 760n i morgen tror jeg. det er møkkete i motorromet men skal vaskes grundig før montering. kansje jeg lakerer motorrommet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 morsomt prosjekt. min 740 har gått over 400000 og da er tanken å gjøre noe liknende som dette hvis den går til helvete :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 morsomt prosjekt. min 740 har gått over 400000 og da er tanken å gjøre noe liknende som dette hvis den går til helvete :) det er vel ca så langt karosseriet mitt har gått også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 er ikke 12k litt i drøyeste laget for en så gammel ft!? *du vil ikke selge 960 fangeren vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 er ikke 12k litt i drøyeste laget for en så gammel ft!? *du vil ikke selge 960 fangeren vel? drøyt og drøyt. ser det er noen av samme motor som ligger til 15000kr for ren motor uten intercooler, ledningsnett o.s.v. motoren er mest sansynlig solgt for 9000kr. har kansje solgt hele fronten. sier ifra hvis jeg ikke hører noe fra han. beklager jeg ikke har oppdatert her på en stund. men det jeg har gjort nå er at bilen er som så og si ferdig ribbet av det som må av i fronten. kappet hull til ac rør pga varme app på 760n og 960n er ikke like i det heletatt. driver nå og sveiser rust. bitte små hull ble ganske store + at det var en del rust unner tektylen. legger ved noen av bildene jeg har tatt hittil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 har du ett nærbilde av bæringen til girkassa? kanskje jeg har lyst på det :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 har du ett nærbilde av bæringen til girkassa? kanskje jeg har lyst på det :) mulig jeg er dom nå men hva er det du egentlig mener? oppheng brakketten som skrus fast i gear kasse brønnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 mulig jeg er dom nå men hva er det du egentlig mener?oppheng brakketten som skrus fast i gear kasse brønnen? ja helt bakerst på kassa, vanskelig å få tak i fr høggern , det jeg bruker nå er noe jeg har mekka sjøl Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja helt bakerst på kassa, vanskelig å få tak i fr høggern , det jeg bruker nå er noe jeg har mekka sjøl den jeg har har jeg bygd om men jeg må bruke den selv på 960 kassa. beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 er det en M90 kasse du har på 960'en eller er det automat? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg