Zone_bee Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg ville kjøp en Daihatsu Applause Zi (4wd), dratt ut akslingene forran, sveisa senter og bakdiffen, og slengt på et turbokit (lett 180hk+) eller lett NA-trim (140hk). Der har du en superlett(under 1000kg med få modifiseringer) og pottent drifter :) ...og det til en utrolig billig penge. ca 30 000 tenker jeg... Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hehe Får du drifta noe med din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 heheFår du drifta noe med din? Nei.. hehe... sliter litt med at jeg ikke har noen garage, så er ikke helt ferdig enda :( Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg ville kjøp en Daihatsu Applause Zi (4wd), dratt ut akslingene forran, sveisa senter og bakdiffen, og slengt på et turbokit (lett 180hk+) eller lett NA-trim (140hk). Der har du en superlett(under 1000kg med få modifiseringer) og pottent drifter :) ...og det til en utrolig billig penge. ca 30 000 tenker jeg... ...bare sånn for å ta den lengste mulige veien til å skaffe seg en bil? :P Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ...bare sånn for å ta den lengste mulige veien til å skaffe seg en bil? :P Næi, ikke sånn egentlig. Ganske straight forward egentlig. Tenkte mer på mest "value for money" Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 går fint ann å ligge sidelengs med ascona veit jeg:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Mazda Rx7 FC... Egner seg til drifting men er litt for vidrekommende syns jeg.. Lettere å sladde med :smilbmw: 318 enn den der som har MYE understellsdeler og dobbelt så mye effekt... EDIT: gah haha hadde vist postet det før jeg.. *gullfisk* Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvordan er 240turbo vs 740turbo å kjøre fort/breit? Har bare testa 740 med original diffbrems, og den var helt konge å kontrollere sammenliknet med min gamle manta (selv om min hadde 55mm senkesett og var betydelig stivere/lettere). Så er sugen på en 740 turbo, eneste er at jeg ikke takler utseendet :puke: og derav vurderer 240. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 volvoen har et ekstremt ratt-utslag, og er meget kurrant å drifte\leke med. har du 250 hk i 740 \ 240 med stivt understell og sperre som funker skal du klare langsvingen på Rudskogen i en sladd. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hvordan er det å drifte med en Nissan Sileighty? Er det noen som har erfaring med det... Legger med et bilde ;) Siter http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 det der er vel en s13 silvia..? isåfall, skal de være ganske så gode med rett effekt=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsenv Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=142508 Denne egner seg!;) Utrolig bra understell med mange justeringsmuligheter! Twinturbo og wankel er også herlig, da man har suget fra starten av. Lett og go å kontrollere. Kjøp kjøp kjøp! Siter Snart '01 Lotus Elise MK2;) '93 VW Golf 3 1,8GL '93 (x)Mazda RX7 FD3S '93 (x)Mazda RX7 FD3S Mazdaspeed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hvordan er det å drifte med en Nissan Sileighty? Er det noen som har erfaring med det... Legger med et bilde ;) Får masse snax til S13, blandt annet modifiseringer som gir deg enda større rattutslag (som igjen gjør det mulig med mer vinkel på din drift) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Veit du om noen fine sider (gjerne utenlands) som er fine og handle fra... Billig.... Siter http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsenv Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 kjøp min:) Siter Snart '01 Lotus Elise MK2;) '93 VW Golf 3 1,8GL '93 (x)Mazda RX7 FD3S '93 (x)Mazda RX7 FD3S Mazdaspeed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg