Gå til innhold

jorros - Volvo PV 444 1957 - Gjøres? Alt. oppdatteres underveis.

Ranger emnet


jorros

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har vært ekstremt heldig, det var kun ett hull under batteriet!

29-5.jpg

Så kan jeg et par ninja triks

29-6.jpg

Bormaskina er litt ekslusiv, den har dårlig kontakt ved lednings feste på maskina, så må ta i bruk en riktig holde teknikk for å få drifta den, ser fram til at den en dag skal eksplodere å skape litt spenning baki gården her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter endel butikk besøk har jeg klart å oppdrive Orginal fargen 48 Gyllenbeige,

som nå er prøvd på bolten for feste av reservehjul.

Til dette brukte jeg følgende:

Et banan kasse lokk

2 svart sekker

litt sveise tråd

Avbiter tang

Duck teip

Sandpapir

Maskerings teip

Litt spon for å bevare det grønne gresset

31.jpg

Vips så har du verdens beste lakkboks, med oppheng som gjør det mulig å heve/rotere arbeidstykket, en slik trepinne kan rotere arbeidstykket hele 360grader!

31-1.jpg

Slik ble det heldige utfallet

31-2.jpg

Svartsekk nummer 2 brukte jeg for å dekke til, det står nå til tørk.

31-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for å plukke ned en skjerm idag, arti å demontere noe på denne bilen, finner alltid mer feil:)

Det gikk igrunn meget smertefritt, løsna nesten alle skruene lett med fastnøkkel.. men når noe er for godt til å være sant, er det som oftest det, de 3 siste var et annet kapitell..

31.jpg

31-1.jpg

31-2.jpg

Stod å klødde meg litt i hode en stund ettersom jeg ikke kom til med vinkel sliper for å kappe.. så plutselig, "a-ha, dremel multi!"

Tok jo selvfølgelig en hel evighet:D

31-3.jpg

Tro det eller ei, ble faktisk litt sint mot slutten..

31-7.jpg

skjerm.jpg

31-5.jpg

31-4.jpg

2261b989.jpg

31-6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår