Shadow_iX Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 fikk fnatt da IF ville ha bortimot 50 lapper for å forsikre en Impreza GT - noen her som veit om setder der det er billigere forsikring (ikke alle selskaper vil forsikre denna bilen) hvis man får for sksempel forsikra denna for en 15-20 lapper i året så tror jeg det at en GT blir min neste bil, men vi får se, tviler stærkt men... skader ikke å prøve... hehe Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Originally posted by Shadow_iX fikk fnatt da IF ville ha bortimot 50 lapper for å forsikre en Impreza GT - noen her som veit om setder der det er billigere forsikring (ikke alle selskaper vil forsikre denna bilen) hvis man får for sksempel forsikra denna for en 15-20 lapper i året så tror jeg det at en GT blir min neste bil, men vi får se, tviler stærkt men... skader ikke å prøve... hehe For en GT hadde jeg betalt 7000,- i året hehe ;) Mvh Marius ..gnir det inn :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 hvordan fikser du det? hvem selskap jobber du i?! Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 7 lapper ja. er lissom 50% av det jeg hadde på corollaen med 50% bonus.. (mister vel all bonesn jeg nå da vel) hehe.. GT for 7 lapper i året, det har keh råd til ...- Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Er vel bare IF. Gjensidige som vil ta spes biler snart Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Originally posted by hfracing hvordan fikser du det? hvem selskap jobber du i?! Jobber i et meglerfirma :) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Originally posted by Shadow_iX fikk fnatt da IF ville ha bortimot 50 lapper for å forsikre en Impreza GT - noen her som veit om setder der det er billigere forsikring (ikke alle selskaper vil forsikre denna bilen) hvis man får for sksempel forsikra denna for en 15-20 lapper i året så tror jeg det at en GT blir min neste bil, men vi får se, tviler stærkt men... skader ikke å prøve... hehe Jeg sjekka hos gjensidige på en GT.. 6800 tror jeg det kom på. Med 75% bonus, full kasko og 16K kjørelengde Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 tror muligens uhellet mitt ikke er likt av forsikringsselskapene hehe.. jeg prøvde med 20% bonus, 16kkm og leiebil/kasko hos gjensidige, havne på 30 lapper i året... Prisforkjell på en vanlig 2.0 og 2.0T er ca 4lapper da... faen så dyrt det er med 2.0 ass.. ehhe Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 spørs jo endel hvor man bor, alder osv og da.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Betaler 12k i året jeg... ...for: Hus, 2 biler med full kasko og leiebil, reise og tilhenger. 75% på den ene bilen. Ingen bonusordning på den andre, men allikevel ca 2,500 i året. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Betaler 9200.- for gtren i åre med 40% fullkasko. forsikringsselakaper.:aug: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Gjensidige er snillest av alle selskaper og de tar det meste=) betaler 7200,- for min S6 med Full kasko =) men det er visse ting må utnytte for å få billigst forsikring. opplys følgende: Bilen brukes IKKE til og fra jobb Bilen har egen garasje Bilen har Høyt bremselys Bilen har Brannslknings apparat Ingen førere under 25(hvis mulig) Si den har startsperre og alarm og alt mulig annet dette sjekker de ALDRI selv ved skade Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Kew: det skal jeg gjøre... ;) skal prøve... ;) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 If er bare dritt! Søppel!!!! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg