2r-e-rik Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Tok du for mye møllers tran?? Teitet du, eller skulle du skru av? sorry offtopic. men! detta du har skrevet her bucher er hvertfall offtopic... spessielt når jeg ser du har skrevet på alle di siste 10 trådene i løpet av 10 minutter... hallo? regner det i bergen eller har du ikke no annet saklig å komme med? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 sorry offtopic. men! detta du har skrevet her bucher er hvertfall offtopic...spessielt når jeg ser du har skrevet på alle di siste 10 trådene i løpet av 10 minutter... hallo? regner det i bergen eller har du ikke no annet saklig å komme med? Hei, Torerik. Om du ønsker informasjon på været i bergen, er det faktisk fint. Om du ønsker informasjon på ontopic/offtopic, er det faktisk du som her skriver offtopic. Jeg ønsket mer informasjon, ang. om det var stramming, fastrustede bolter, dårlige bolter, etc. som var problemet. Lurer du på om jeg har fritidsproblemer, så kan jeg si at jeg ikke har det. Dagen min har vært 99% offline, jeg har ikke før nå sent i natt vært online, da utenom en liten tur tidligere. Når jeg først har en hektisk hverdag, der byturen min blir avbrutt pga hunden min har spydd ut over hele sofaen min, på det ulakkerte tregulvet i leiligheten min, etc. Må jeg vel få lov å ta del i DISKUSJONSforumet, i de trådene jeg tidligere har vært aktive i, samt da nye tråder som jeg mener er aktuelle for meg og ting jeg gjerne vil vite mer om, lære mer om, etc? At jeg svarer i ti tråder, er det noe negativt? Kanskje du ikke synest mitt innlegg i denne tråden gav noe ny informasjon for trådstarter, men jeg tror nok alle brukere her på forumet har noen innlegg med mer eller mindre verdiløst innhold, som feks: Denne tråden, uten å nevne navn? Om du vil ha et forum, der ingen svarer, kan du jo lage ditt eget forum.. 2r-e-rik.com er sikkert ledig. trådstarter, sorry for dette OT-innlegget, men jeg måtte nesten svare toreriken. ps. torerik: no hard feelings, men når du vil leke spydig/frekk, snur jeg mynten :P (tar det med humor altså! håper du også gjør det.) Videre OT kan vi ta på msn feks... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 åssen får du te å skrive så mye om ingenting Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Tok du for mye møllers tran?? Teitet du, eller skulle du skru av? Hehe, nei jeg skulle skru den av! den sitter nokså godt fast! Skulle trodd den va sveist fast! :P Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 trådstarter, sorry for dette OT-innlegget, men jeg måtte nesten svare toreriken. Går helt fint det!! :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 åssen får du te å skrive så mye om ingenting words Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 fått av muttern? å slegge på en 18mm kopp funker gatantert,mulig du må bruke en langpipe men. Hadd nok sovet godt om natta om jeg hadde måtte sette vinkelslipern i den der felgen og jeg da.m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 fått av muttern? å slegge på en 18mm kopp funker gatantert,mulig du må bruke en langpipe men. Hadd nok sovet godt om natta om jeg hadde måtte sette vinkelslipern i den der felgen og jeg da.m'm Hehe. tenkte jeg skulle prøve å få den av i morgen!! Skal på biltema å kjøpe en 18mm kopp! Di hadde vist 10års garanti der!! Hehe. Tror jeg kommer til å trenge den garantien! :P Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hehe. tenkte jeg skulle prøve å få den av i morgen!! Skal på biltema å kjøpe en 18mm kopp! Di hadde vist 10års garanti der!! Hehe. Tror jeg kommer til å trenge den garantien! :P haha... levere den tilbake med en 19mm mutter dælja inni.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 haha... levere den tilbake med en 19mm mutter dælja inni.. Hehe, ja, det hadde gjort seg! Mulig jeg hadde fått et forklaringsproblem da! :P Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hehe, ja, det hadde gjort seg! Mulig jeg hadde fått et forklaringsproblem da! :P Lat som om du er døv! Forklare på "tegnspåk".. kanskje du får en ny en da.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Lat som om du er døv! Forklare på "tegnspåk".. kanskje du får en ny en da.. hehe. ja får prøve noe sånnt! Men vi har en rar en her i bergen! Når han ser på deg så ser det ut som øynene går på kryss og tverrs! kansje han ikke ser mutteren :P hehe Men pipen koster vel ikke mer enn 12kr! hehe Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Skifte...... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hehe. tenkte jeg skulle prøve å få den av i morgen!! Skal på biltema å kjøpe en 18mm kopp! Di hadde vist 10års garanti der!! Hehe. Tror jeg kommer til å trenge den garantien! :P Du mener vel 17 kopp siden du skal på biltema:P Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hei, Torerik. Om du ønsker informasjon på været i bergen, er det faktisk fint. Om du ønsker informasjon på ontopic/offtopic, er det faktisk du som her skriver offtopic. Jeg ønsket mer informasjon, ang. om det var stramming, fastrustede bolter, dårlige bolter, etc. som var problemet. Lurer du på om jeg har fritidsproblemer, så kan jeg si at jeg ikke har det. Dagen min har vært 99% offline, jeg har ikke før nå sent i natt vært online, da utenom en liten tur tidligere. Når jeg først har en hektisk hverdag, der byturen min blir avbrutt pga hunden min har spydd ut over hele sofaen min, på det ulakkerte tregulvet i leiligheten min, etc. Må jeg vel få lov å ta del i DISKUSJONSforumet, i de trådene jeg tidligere har vært aktive i, samt da nye tråder som jeg mener er aktuelle for meg og ting jeg gjerne vil vite mer om, lære mer om, etc? At jeg svarer i ti tråder, er det noe negativt? Kanskje du ikke synest mitt innlegg i denne tråden gav noe ny informasjon for trådstarter, men jeg tror nok alle brukere her på forumet har noen innlegg med mer eller mindre verdiløst innhold, som feks: Denne tråden, uten å nevne navn? Om du vil ha et forum, der ingen svarer, kan du jo lage ditt eget forum.. 2r-e-rik.com er sikkert ledig. trådstarter, sorry for dette OT-innlegget, men jeg måtte nesten svare toreriken. ps. torerik: no hard feelings, men når du vil leke spydig/frekk, snur jeg mynten :P (tar det med humor altså! håper du også gjør det.) Videre OT kan vi ta på msn feks... okay... men han syntes sikkert at du kommer med mange innlegg... mange uten noen videre god mening... vi har jo en godt eksempel... hva hadde det med at hunden hadde spyd i sofaen og at gulvet ditt ikke er lakka... det er årets off topic... 39 innlegg på en dag er ganske mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg