Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Kan jeg spørre HVORFOR du skal søle til bilen med "Darklight" dekor? Altså, hvor mye kronasjer er det snakk om her, for at du skal gidde det? Er det firmabilen til Darklight eller?! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Privat bil, men jeg eier DarkLight så nei, jeg får ikke direkte betalt for det. Bilen er litt spesiell og gjør seg godt som reklameeffekt, til sammenligning koster det over 60.000,- i året å dekorere en buss. Og da er ikke kostnader for dekorering inkludert engang. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Syns du heller skulle klart deg med ett lite klistremerke i ruta jeg.. Bilen din er for fin til å søles til med svær logo, kommer til å se ut som bilen til lokale frisør'n jo.. :) Men men, hvis du vil ha det så.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg tror det kommer til å bli tøft :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Bra folk kommer med ultraharrye forslag.. "ehm, Thorstein... Du kan ta sånn klistremærke i fråntuta oxo kan det stå OPEL med en sånn z med en ring rundt på det, i tilfelle noen ikke vet kordan bil du har!!".. Fyr full profilering på bilen, på klistremerket i frontruta kjører du selvsagt Nico-style! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Sånn, endra litt på den. Uten undertekstene da men det er jo lett å legge til senere. Hvordan liker du denne? Edit: Mårnings nico :D Godt å se at andre også er oppe om morran. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Bra folk kommer med ultraharrye forslag.. "ehm, Thorstein... Du kan ta sånn klistremærke i fråntuta oxo kan det stå OPEL med en sånn z med en ring rundt på det, i tilfelle noen ikke vet kordan bil du har!!".. Fyr full profilering på bilen, på klistremerket i frontruta kjører du selvsagt Nico-style! :) Retard du eller? Hvis du sikter til meg, må du tenke om igjen.. Jeg nevnte ALDRI frontruta, jeg mente ene sideruten bak.. heller et lite anonymt klistremerke, enn over hele bilen.. Er nå min mening.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 thkliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingeeeeeeee??? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 bump! :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 thkliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingeeeeeeee??? Jaaada pus, jeg er her nå. Har vært på Kongen idag og montert projektører. Anyhow: Begynner å bli bra! Er ikke heelt med på at bokstavene ble så veldig mye større jo lengre bakover man kommer, og gjerne i en annen farge enn brun..? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 her er mitt forslag i så fall :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jaaada pus, jeg er her nå. Har vært på Kongen idag og montert projektører. Anyhow: Begynner å bli bra! Er ikke heelt med på at bokstavene ble så veldig mye større jo lengre bakover man kommer, og gjerne i en annen farge enn brun..? Det er faktisk svart, bare med layer transparency ;p Skal fikse litt til da. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ligner ganske da men bokstavene er jo like feite + noe annet småtterier. AAARR!! What do ye think? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Denne er vel mere ekstrem ser jeg. Du får si hva du mener. Hvis du VIRKELIG mener at det er noe å satse på kan jeg sette noen timer i dette, hvis ikke så forsvinner entusiasmen fort ;P Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hell, I don't know ;) Har sans for ".no" over hjulbuen, men ser gjerne noen alternativer mtp font / størrelse. Blir litt massivt nå, hele siden på bilen blir sort nesten.. Du trenger ikke legge all mulig innsats i det, ekke som du får betalt ;) Men greit å få litt forslag / inputs. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg