speedfile Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 vestad: sikringen ryker da i det minste ikke.. :P Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvordan går det med lyset? ser det e noen smarte folk her ja.. jaja.. forskriftene sier enkelt og greit at på en 10A kurs skal det brukes 1,5 kvadrat, og på en 16A kurs skal det være 2,5 kvadrat Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Takker for støtten omega_v6 :) Her er litt bilder... har ikke fått satt opp alt, for jeg venter på deler. Men uten lys i garasjen så blir ting litt tungvindt:roll: De 2 plankene er 'hylla' som skal bort, hvertfall flyttes på... Her ser dere hva jeg lagde for å få denne vinkelen, sirkel sag og litt skruing så var alt på plass:thumb Jeg skal ha 3 totalt, regner også med at jeg kommer å flytte litt på dem som skal sitte på sidene litt nedover ettervært, alt i alt blir det 2 på langsidene, og 1 i front. Alle med vinkel:thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 bra du holder deg til strømmen i garasjen, og ikke på badet.. :P Skjult anlegg i garasjen FTW.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hehe... er jo ikke så stor forskjell bare å huske på at det er våt rom:hello: uanz, ble drit fornøyd med dette nye lyset, greier ikke å vente til jeg får resten da blir det som lakkerings rom:thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ser bra ut dette. Da veit jeg hvor jeg kan kjøre inn hvis jeg trenger lys :) hehe eller hva bror? angrer litt på at jeg ga bort den garasjen ja hehe. nå har jeg elektrisk port og dårlig lys og jævligt kald garsje om vintern. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 detta blir jo helt rått he he;) vet hvor jeg skal parkere når jeg kommer på besøk og du er borte he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hehe, klart dere kan rulle inn.. så lenge dere rydder opp etter dere:iconsm det var jo derfor jeg ikke gadd og dele dobbelt garasjen med deg bror:hello: Blir bra da jeg får tak i resten av tingene, og alt er oppe! Er jo ikke så dumt og fornye garasjen litt, bruker faktisk mindre strøm nå og lyset er hvertfall 10ganger bedre! Var en drossel som hadde tatt natta, så skal få ordnet en ny en så er alt klart til jeg får ledningene og bryterene:hello: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Er interessert i å se bilder av koblingene jeg. ;) Gjelder forsikringen på bilen hvis garasjen brenner ned pga elektrisk installasjon av ufaglærte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Er interessert i å se bilder av koblingene jeg. ;)Gjelder forsikringen på bilen hvis garasjen brenner ned pga elektrisk installasjon av ufaglærte? Hvorfor skulle det begynne å brenne?:hello: Du skulle sett hvor dårlig stand dette var før jeg begynte du.... angående forsikringen, er jo lov å håpe =P Koblingene kan du ikke se, for dem er det koblings bokser på:thumb Har allerede merket at jeg trenger mer en den ene kassen jeg har på ene siden, så gleder meg til jeg får opp det andre:thumb bilder kommer:) ANBEFALER dette altså, hvis du vet hva du holder på med, eller kjenner en grei elektriker:fatality: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg