Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt 150cm lyserør??

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

Driver å mekker å skrur i garasjen, denne gangen er det garasjen som får seg en liten opp pussing, har starta med og legge nytt lednings nett og installert lyserør kasser... og rør mangler jeg, trodde biltema hadde men sjekket på nettet.. dem har bare 120cm ser det ut som....

 

noen som vet?? nå har jeg ikke noe lys i det hele tatt, haster litt :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yup... koblet det opp på strøm anlegget, mangler bare røra og litt mer ledninger, har 2bokser igjen som skal opp, også skal jeg ta ned den hylla som dekka ligger på, er litt iveien:iconsm

 

Litt sånn veldig hobbyelektrikker eller? hehe

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn veldig hobbyelektrikker eller? hehe

 

hehe jupp, hysj hysj;)

 

Kan hive opp litt bilder da jeg er ferdig, blir heftlig med lys der, vær kasse tar 3 rør, da er det å begynne å regne hvor mange watt det blir:thumb

 

glødepæra som var der fra før kan ryke å reise...:iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jupp, hysj hysj;)

 

for seint... eg e fagmann.. du blir rapportert.. du får brev i posten om 4 dager om stikk-kontroll av el-anlegget i garasjen din.. :hello:

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ups.. uansett blir det gjordt ordentlig:) Kan detta jeg vettu.. ehh hehe

 

Vi har en løs ledning bak dobbel garasjen på andre siden av gårdsplassen, lurer på hvem elektriker som har lagt den sånn.. hehe... det er det også hysj om:p Skal ta sette opp ute lys fra den ledningen tenkte jeg, enten det eller så fjerner jeg den helt... tror de som vi kjøpte huset av i fjor var på vei å sette opp noe utebelysning som ikke ble helt fullført hehe...

 

er du fagman kan du komme med tips da:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår