Gå til innhold

Motor temp målern streiker

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Har noe hekkan med temp målern på speedoet, har vært sånn så lenge jeg har hatt bilen, bare aldri brydd meg om det. Den står på bånn hele tia, hvis bilen står i ro å durer i kanskje 10-15 min sniker den seg opp der den skal ligge, ca 80-90 grader. hva kan vær gale? Hvis ikke det er motortemp, hva den måler da? (er liiiiiiitt i tvil)

Her er et bilde av speedoen og problemet:

speedo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Opplever det samme jeg brunerune, hos meg er det termostaten som er gåen. Har enda ikke fått somla meg til å bytte den, hatt bilen i 1 1/2 år nå =P

Hatt den ca 1-1,5 år jeg og... men har bare ikke brydd meg om driten, men greit å ha i orden om jeg skal selge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.. orker ikke stresse med noe diagnose, bytter bare termostaten jeg. Er denne dyr? Lett å skifte?

Koster bare et par hundre kroner trur jeg..kansje billigere:)Den er veldi lett å skifte..ligger rett under vannpumpen på min verfall..skifta på 5 min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den prisen jeg fikk opplyst hos Møller Romerike når jeg hadde bilen på service der i fjor og de fant ut at den var gåen. Har ikke bytta den enda...

Kjøp hos mekonomen eller noen andre plasser:)Gidder ikke kjøpe hos audi når man får samme delen til en billi penge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte hos vagforhandler til min og den kosta 300kroner tror jeg...

Hørtes mer likt de jeg betalte:)kjøpte min hos mekonomen med vwaudi-club rabatt på 15%:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg fikk opplyst pris på delen og arbeid for å bytte den da. Audi tar vel 1000kr timen så da stemmer det sånn ca :P

Ja da kan henne da..de e gromm verksteprisan no te dags:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider