fmoen Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 har du noe bilde på skinninteriøret? er innterisert men har lyst til og få se et bilde av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by projektRUST jeg trenger detta: 1: bolt som går gjennom startmotor og motorfeste, øvre (12kant stjernebolt) - 1 stk 2: motor/gir kasse/overføring - feste, bakre - 1 stk 3: motor/gir kasse/overføring - feste, samme som nr 2 4: speedometer wire til en GOLF 2 1.8 GL 1986 MODELLOS. send meg en PM de som har noe slikt liggende og slenge. er ikke helt sikker på hva du vil ha, men tror nok jeg har det ja! har veldig mye annet også! Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Kommer det noen bilder av bilen snart eller? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 ligger inne på tråden om krasjen Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Det er motatt! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Hvor mye skal du har for felgene dine?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Ladden er ikke helt sikker på hva du vil ha, men tror nok jeg har det ja! har veldig mye annet også! sjekk pm for bedre beskrivelse av delene jeg trenger. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by kimoajajaj Har du tåkelykt fester liggende? Need them ... send epost til http://www.autospar.no - de skaffer festebrakketter til grøftelys. der jeg bestilte mine.. tror de kosta meg nærmere 800 kr eller no.. men eneste stedet uten om NBS og VW forhandler jeg fikk kjøpt det Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fmoen Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 her du solgt skinninteriøret ennå? Er det fint og går for en grei pris tar jeg det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 ingen deler har gått enda, folk kommer å forlanger gi bort pris på mye av greiene, det går ikke! sånn som 4000,- for et komplett skinn int. med dør sider, det sier seg selv at ikke går ann! sjekk pris på skinn int. hos nbs... det er ihvertfall ikke billig, jeg skal ikke ha like mye som dem, men for det skal ikke jeg gå i så mye tap at jeg må kjøre lada samara resten av livet, no offence! Gti bakstillinga er solgt! skal få tatt mer bilder av sakene når jeg får lånt kameraet til fatters! Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Ladden ingen deler har gått enda, folk kommer å forlanger gi bort pris på mye av greiene, det går ikke! sånn som 4000,- for et komplett skinn int. med dør sider, det sier seg selv at ikke går ann! sjekk pris på skinn int. hos nbs... det er ihvertfall ikke billig, jeg skal ikke ha like mye som dem, men for det skal ikke jeg gå i så mye tap at jeg må kjøre lada samara resten av livet, no offence! Du sa gi bud og jeg ga et bud, jeg forlangte ikke noe gibort pris. Det var mer en start pris siden jeg ikke vet åssen stand de skinnsetene er i. Beklager hvis du ble fornærmet... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 nei nei, blir ikke fornærma, men litt research før budet skader ikke, skal legge ut bilder av det så fort det lar seg gjøre! Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Hvor er tråd om krasj? Vil se felgene... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 jeg har ikke sett no nøye på felgene enda, får dem igjen i dag! jeg vil ha 7000,- for dem, dem er ikke bilde av på siden der! mulig det er no små riper i dem, eller jeg vet det er det, men ikke no store saker! men kan ikke si no pris før jeg får sett på dem, kompis som låner dem nå! får dem i dag tror jeg... Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg