pahf Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Sitat Originally posted by Ascona Det skal være relativt greit å få på plass en Volvo B230 motor også i Lada.. da begynner vi å snakke morsom bil.. 182HK originalt i den kraftigste (B230ET), potensiale for å ta ut 500hk uten problemer.. hehe,det tror jeg, er en morsom motor på volvo,men tenk deg på en lada da. DIGG! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 en i sylling bygde en gang en rimelig "heftig" lada . farven var rosa og med snurre og greier .. sikkert noen som har hørt om den .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Er det forresten fortsatt liv i Lier Lada Klubb? Noen som vet? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Søkte litt etter lier klubb på altavista uten resultater... Noen som tror jeg kan få plass til en v6 i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 er lite liv i dem om dagen. kompisen min fra sylling driver med volvo og har bare litt lada deler igjen. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unoman Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Her er ihvertfall en lada side: http://www.pimix.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Såvidt jeg vet skal motorene fra Fiat 124 Abarth Spider, 131, 132, Argenta, Regata 100, Lancia Delta, Ritmo 105, 125, 130TC (1.6, 1.8 og 2.0 twincam). passe rett i motorfestene på Lada 2101-2107. Det anbefales å bruke motorfestene fra Lada Niva, siden disse er noe sterkere. Har lyst til å prøve dette selv, men vil få resten av bilen i skikkelig stand først (noe som er ganske vanskelig siden jeg ikke får tak i karosserideler). Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Sitat Originally posted by Sprite Lada.. lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol :D :D :D :D Sier du som har Volvo 345 :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Hehe.. morzomt med trimmet Lada.. Broren min har en 1500 med 130 hk TC-motor & fiat 124 gearkasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Sitat Originally posted by LaaarsSier du som har Volvo 345 Jeg har Volvoen som fjære bil ;) (er bare 15) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Husker du reklamen: - Mercedes? - Nei, Lada 2107! lol Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Det er en i bergensområdet, flammelakkert... Tror det står en v8'er i den.. Alle som var på vårmønstringen bør ha sett den... Forøvrig har jeg hørt at en cossie-motor skal passe rett nedi... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Lada er en genistrek uten sidestykke fra russernes side. Faren til dama bor i Kirkenes og har masse kontakter på andre siden av grensa. Viste dere at om det blir krig og russerne går tom for deler til sine militære kjøretøyer, så finnes de viktigste delene på Lada'en.....? Genialt! Resten av verden lo av Lada, men nå har de klart å spre viktige deler verden rundt hvis det skulle bli behov for det! Det gikk forresten en stilig Lada i Lillesand for noen år siden. Ganske spenstig motor og påskriften "SjokoLada" i frontryta. Bilen var selvsagt Lada-brun..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg