Gå til innhold

Trimkam t golf 8v motor ønskes kjøpt...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har hydrauliske...

 

Om du har GTI:

 

272° gir greit med bunndrag og godt drag i resten av registeret. OK tomgang. Effektøkning ca. 13HK i original motor.

11,40mm løft og 110° lobeseparasjon.

Pris 2490

 

276° gir mer i mellomregister og topp. (234° durasjon ved 1,27mm løft.)

Effektøkning ca. 14-15HK i original motor.

11,40mm løft og 110° lobeseparasjon.

Pris 2790

 

Om du har monopoint eller forgasser:

 

266°. Mer effekt over hele registeret kontra original kam. God tomgang. Effektøkning ca. 8-10HK i original motor.

11,38mm løft og 112° lobeseparasjon. 223° durasjon ved 1,27mm løft.

Pris 2090

 

268°. Original sport-kam fra VW. Mer effekt over hele registeret kontra original kam. Gir den beste dreiemomentkurven med original motor. OK tomgang. Effektøkning ca. 10-12HK i original motor.

11,18mm løft og 110° lobeseparasjon. 226° durasjon ved 1,27mm løft.

Pris 2290

 

Jeg fikk med denne kammen og Weber 32/36 DGV en effektøkning på ca 23 hk i en 1,8-8v forgassermotor (med 88 hk originalt). Motorkode SF.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår