Gå til innhold

Endelig golf 1 på meg også :)

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som har noe forslag til ratt og girkule som ser litt clasisk men racing ut? altså ikke noe båt ratt (tre) men heller ikke mest romskiplignende momo ratt!

har nemelig en 5 girs kule! som er stygg å kjedlig!

forslag og utsalgssteder mottas med stoooor takk :)

 

noen sider med golf parts på andre språk en tysk?

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg mottat nye klarglass lyker med kryss og nygrill!

MEEEEN! forrige lørdag var jeg ute på ei lita fylle kule å klarte å dette ned fra en vegg jeg trodde jeg skulle klare å holde meg fast i! så nå ligger jeg på sykehuset med KNUST! hæl etter å ha falt i bettongen under vegger :)

 

så det blir vel ikke noe montering med det første! hehe

 

takker for handelen med håkon iallefall da :P

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant denne på ebay http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-VW-Scirocco-I-II-Jetta-I-Golf1-Cabrio_W0QQitemZ140015450186QQihZ004QQcategoryZ70163QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

må vel regne med å betale moms i tilleg på dette?

og frakt? 500? 1000?

noen som kan tysk og kan tyde om det er nytt?

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 30 euro i frakt... er ikke så vanskelig. Bare å by om du har bestemt deg for å kjøpe. Som regel må du betale mva av kjøpesummen. Men dette ordnes av fraktfirmaer etc. Du får en giro i posten når det er kommet til Norge. Så betaler du den så tar det en 3-4 dager så har du pakka på døra.

 

Ihvertfall på de handlene jeg har gjort på ebay.. Kjøpte senkesett der, til Passaten, selv for en mnd siden. Fra jeg betalte varen til den var på døra mi tok det 8 dager. Ikke dumt :)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår