Gå til innhold

Endelig golf 1 på meg også :)

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med Akkurat passe lav bil ;)

 

195/45 dekket er litt lavere enn de du har på nå (altså mindre omkrets),

 

Men det vil ikke bli noe bedre plass utover med ET 15 da denne felgen bygger 2 cm lenger ut enn den du har nå. I tillegg regner jeg med at den er bredere?

 

Med mine 8X15 et 25 fremme er det ikke plass til hjulet når jeg har bilen så lav som jeg har den nå. Jeg har derfor fjerna hjelpefjæra på gewinden og justert slik at jeg har en god porsjon negativ camber. Ohh.. ja, jeg måtte valse også...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekkoj: hvor mye er din senket ? dekk dim ? et ?

 

Ingen anelse hvao mye den er senket i cm... men har ca 4 cm fra bunnpanna og ned.. Ser slik ut...

 

Div_v_rste_502.jpg

 

Klikk på bildet for kjempestor versjon

 

 

Felgene er som jeg skrev over 8X15 et 25 med 195/45 15

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekkoj! har du fjerna innersjermene også da eller? liker ikke tanken på å ikke ha plasthjulbuelistene mine på heller! det hører hjemme på 83 :(

 

Bilen min er 78, så den hadde ikke innerskjermer.. ser ut til å funke greit det.. samler seg litt dritt nede i bakkant inn mot a stolpen, men, bilen min skal ikke brukes på vinteren, så jeg ser ikke problemet.

 

Grunnen til at jeg kjører uten hjulbuelister er igjen at dette ikke var på bilen min. Bygger du GTI, så er det jo helt ok å ha de der :)

Fordelen med dette er at fu kan gå amokk med både vinkelsliper og hammer på falsen i hjulbuene uten at noen ser dette. Drit i om du kapper vekk festene til hjulbuelista, de kan du bare lime på igjen.

 

ser i allefall MEGET bra ut Ekkoj :D

 

 

Takk takk ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja listene kan limes på igjen tenker du?

 

 

Ja, sika fikser det meste vet du.. Men før su kapper vekk noe kan du jo hente go' hammeren og massere litt der da.. burde hjelpe å bøye falsen i hjulbuen inn.. Dette har vi gjort med skralle på bane for å hindre subbing da camberen fikk seg en aldri så liten trøkk på kaldblod sin 16v....

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår