tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ok, men jeg får ikke engang til å registrere meg :) så må få noen som kan tysk til å komme å hjelpe meg med dette tror jeg hehe..... men man skal vel være fornøyd om man skaffer det levert hit til ca 4000 kroner? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Tror ikke det blir så mye en gang :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hæli Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 fant denne på ebay http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-VW-Scirocco-I-II-Jetta-I-Golf1-Cabrio_W0QQitemZ140015450186QQihZ004QQcategoryZ70163QQrdZ1QQcmdZViewItem må vel regne med å betale moms i tilleg på dette? og frakt? 500? 1000? noen som kan tysk og kan tyde om det er nytt? Denne er ferdig om 9 timer og 42 minutter... Følg med på denne du... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Denne er ferdig om 9 timer og 42 minutter... Følg med på denne du... :) ser du om denne har hatt flere bud? hvor mye må man øke budet med? skal gjøre et forsøk på å registrere meg..... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ingen bud enda... Så du kan drøye den noen timer til... Jo nærmere avslutning på auskjonen, jo større sjans er det til å få den... Legg inn bud 10 sec før det utgår... Det pleier jeg å gjøre :P Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 oi! det er jo sammenheng i mellom e bay landene! var tydligvis medlem pga at jeg er registrert i ebay.com! men er det vanskelig å ordne det som skal ordnes etter budet er vunnet da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 oi! det er jo sammenheng i mellom e bay landene! var tydligvis medlem pga at jeg er registrert i ebay.com!men er det vanskelig å ordne det som skal ordnes etter budet er vunnet da? Nja.. På denne auskjonen ser jeg at man kan betale med paypal... Om du er registrert der, så bruker du den! Da kommer varen enda kjappere på døra. Da blir den vel sendt avgårde så for betalingen er registrert.. Og det er tryggere en å overføre penger etc... Nå er dette er firma som selger gewinde da, men Paypal er kjappest og tryggest mener nå jeg.. Vinner du auskjonen får du en mail der du bes betale. Bruk som sagt Paypal om du har :) Og du kan se denne auskjonen på ebay.com også, så slipper du å stresse med tysk.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 å sier du d? så jeg kan lese den på ebay.com på engelsk altså! tusen takk for super hjelp! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Drøye 5 timer igjen... Blir det gewinde på deg mann?? :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 er ut til å lede fortsatt :) får bare håpe jeg får de å at jeg klarer å betale de da når jeg ikke sjønner bære! eller kan jeg betale det også igjennom ebay.com? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Bruk ebay.com til alt du :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jekka bilen på jekk feste framme så kom hele bilen opp på den siden! er dette vanlig eller er den uvanlig stiv? se bilde : Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 dette er nok helt vanlig du ;) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 bra :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg