VW-HS Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jeg har noen 14x6" felger, helt greie, sikkert fine om du får litt lavere profil på dekka, får de for 1500,- og da får du sikkert 1500,- for bare dekka om du selger de, så og si nye dekk over 90% mønster Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 noen som har noe forslag til ratt og girkule som ser litt clasisk men racing ut? altså ikke noe båt ratt (tre) men heller ikke mest romskiplignende momo ratt! har nemelig en 5 girs kule! som er stygg å kjedlig! forslag og utsalgssteder mottas med stoooor takk :) noen sider med golf parts på andre språk en tysk? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Har jaggu en bil med samme fargen, 82`modell. Nyydelig farge ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ja fantastisk flott farge hehe :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 da er grill og lykter kjøpt og betalt! bare å sitte å vente på de nå da! :) tar framdeles i mot forslag på ratt :)= Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Da har jeg mottat nye klarglass lyker med kryss og nygrill! MEEEEN! forrige lørdag var jeg ute på ei lita fylle kule å klarte å dette ned fra en vegg jeg trodde jeg skulle klare å holde meg fast i! så nå ligger jeg på sykehuset med KNUST! hæl etter å ha falt i bettongen under vegger :) så det blir vel ikke noe montering med det første! hehe takker for handelen med håkon iallefall da :P Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Det hørtes ikke ut som et lurt triks. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 nei dårlig triks ja gitt Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 mens jeg ligger hær på sykehuset å koser meg har jeg bestillt med "race" tanklokk også nå! Neste jeg trenger er senk! noen som har forslag til billigsteplass å handel justerbart? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 mens jeg ligger hær på sykehuset å koser meg har jeg bestillt med "race" tanklokk også nå! Neste jeg trenger er senk! noen som har forslag til billigsteplass å handel justerbart? Ebay kanskje? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 sjønner jo ikke bæret av tysk! HEHE må vel kansje finne noen som kan hjelpe meg med å handle der da.... noen erfaring med dyr frakt derrifra? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 fant denne på ebay http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-VW-Scirocco-I-II-Jetta-I-Golf1-Cabrio_W0QQitemZ140015450186QQihZ004QQcategoryZ70163QQrdZ1QQcmdZViewItem må vel regne med å betale moms i tilleg på dette? og frakt? 500? 1000? noen som kan tysk og kan tyde om det er nytt? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 se også ¨på denne! http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-FK-Golf1-Scirocco_W0QQitemZ250015766996QQihZ015QQcategoryZ70163QQrdZ1QQcmdZViewItem sjønner ikke bæra! lenge til auksjonen er ferdig? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ca 30 euro i frakt... er ikke så vanskelig. Bare å by om du har bestemt deg for å kjøpe. Som regel må du betale mva av kjøpesummen. Men dette ordnes av fraktfirmaer etc. Du får en giro i posten når det er kommet til Norge. Så betaler du den så tar det en 3-4 dager så har du pakka på døra. Ihvertfall på de handlene jeg har gjort på ebay.. Kjøpte senkesett der, til Passaten, selv for en mnd siden. Fra jeg betalte varen til den var på døra mi tok det 8 dager. Ikke dumt :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 se også ¨på denne!http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-FK-Golf1-Scirocco_W0QQitemZ250015766996QQihZ015QQcategoryZ70163QQrdZ1QQcmdZViewItem sjønner ikke bæra! lenge til auksjonen er ferdig? Ferdig om 4 dager og 6 timer.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg