tjekk Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 ja da har jeg vert å henta meg en golf 1! 83 modell som er gått 260 000 kilometer! En feil på bilen og det er bitteliten frieksos ve eksosmanifoilen en plass! aldri kjørt ener før så er ekstremt imponert over hvor morsom en liten 1,5 liter kan være! stiv som bare d orginal gitt! ser ut som om det nesten er kun dekka som fjerer :) som forøvrig er piggfri dekk med 65 profil :puke Skal legge ut noen bilder i løpet av kvelden! det jeg nå trenger er senk av billigste sort og tøffe felger av billigste sort! så om noen har noen å tilby meg er jeg EKSTREMT takknemelig! så må jeg ta av plast bredderne bak for der så jeg litt overflate rust så jeg lurer på om de skal limes på igjen etterpå? og med hva? Og om du har en morsom motor som går nedi så selg meg gjerne den også :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 var ute en snartur med elendig kamera og tok bilder... så det blir de 4 fåreløpig! Strøkent motorrom Trenger foresten en førerstol i denne typen! slitt denne! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Trenger selvfølgelig emblemfri grill med bare 2 lykter! noen som har? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Strøken førerstol skal du lete lenge etter trur jeg. Er vel flere som har slitte seter. En løsning er å bruke en pasasjerstol som ikke er slitt. En annen løsning er vel å trekke om stolene som vwsportz har gjort. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 jeg har muligens et supersport gewinde og så har jeg 4 stk 8*15 Rh cup felger med spacere (20mm). De som du kanskje så i tråden min om automaten. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Vel, da får jeg gratulere med Einser. Denne er maken til den første bilen min; Golf C med 1,5L og i Sienarot metallic. Det ser ut til å være et godt kjøp:thumb . Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Vel, da får jeg gratulere med Einser. Denne er maken til den første bilen min; Golf C med 1,5L og i Sienarot metallic. Det ser ut til å være et godt kjøp:thumb . takk for d! e d d fargen hete? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 flott bil med digg farge:-) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Grattis. Etterhvert finner du nok ut at det er denne bilen du bør bruke penger på. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hehe j aklør allerede etter motor, felger og senk! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 takk for d!e d d fargen hete? Ja, LD3V Sienarot metallic. En skikkelig namm farge:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Har 15 toms Pirelli P felger om du vil ha... Men om de er billig nok for deg er en annen sak.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 GTI stoler å greier :) Grattulerer med ny bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 GTI stoler å greier :) Grattulerer med ny bil :) jepp gti je hehe. å i desperat behov etter grill med bare 2 lys! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Grill med 2 lykter florerer det av på høggere rundt omkring. Det er heller ikke mye jobb å bygge om passasjersete til førersete. Få tak i en GTI delebil så har du alt du trenger for ombygging: motor el.nett bremser stabstag foran og bak bensintank instrumenter dash med enda flere hyller å legge ræl i Da blir den ca dobbel så morsom å kjøre ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg