Tsbusa Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hei, Har litt lyst på denne 740'en. Har hatt BMW'en i noen måndter nå, og jeg savner gamle 740'en min:( Så må nesta ha skikkelig bil igjen nå:) Men, det er en 89 mod, det står det er galv. kaross på den, kan det stemme? En kompis sa at det kom på 90+ modellene?... Og den motoren der har jo gått veldig langt.. Er det noe farlig på disse motorne der? Hva tror dere om denne bilen? EDIT: Kanskje en lur idè av meg å legge inn link: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1120546 :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Stemmer nok at den er galvanisert.. Det kom i 87 eller 88 tror jeg... 88 modellen til en kamerat av meg er jaffal galva... Bra du har bestemt deg for skikkelig bil igjen..!:) Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Kontakta eieren isted.. da hadde bilen blitt solgt for 5min siden.. Argh.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Da kan du jo se etter en pen 244/245? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Vil helst ha 7 serie;) Men er jo åpen for pene 2 serier også...:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 de er delgalvet. kom ikke med galvanisering før 900serien ble introdusert. da ble 700 flyttet til nederland og anlegget på torslanda modifisert til 900-serien. Men de er ikke så plaget med rust de nyeste. er noe smått på min ,men egentlig lite. motorene tåler uendelig mye , du har jo sett hvor lang motoren som stod i 940 min gikk før den tok kvelden... kjenner flere som har hatt langkjørte volvoer , og min gikk faktisk meget godt til siste åndedrag... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Lekkert! Leter etter en gal etter en fin volvo nå.. Men må jo selge bayern først og da, men må fikse noe på den også først da.. Noen som vil kjøpe? :D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Lekkert! Leter etter en gal etter en fin volvo nå.. Men må jo selge bayern først og da, men må fikse noe på den også først da.. Noen som vil kjøpe? :D bayeriche møckkwerk? neitakk ,holder meg til de svenske jeg... liker de best... prisklasse tenker du på? står en -89 med 17" eiker til 33k på finn.no ,fri for rust.. importbil, tidligere diesel men nå b230f Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 2serie synes jeg er litt trange. men så er jo jeg 195 på sokkelesten, og med sko så er jeg enda noen cm. samt jeg synes 7/9-serie er mere comfy å kjøre. så er det mere stas enn b*w da... litt ot: har selv planer å skaffe cab med tider ,og jeg vil tro det er litt mere sostifikert med c70 enn e36 da=p Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 pris opptil 25k, det jeg tror jeg får for beemern.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 gjøre som meg da.... r6.... samt kanskje konvertere til t6 evt kompressor senere... får se om jeg får gjennomført trimplaner etter at huset er oppe... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 de er delgalvet. kom ikke med galvanisering før 900serien ble introdusert. da ble 700 flyttet til nederland og anlegget på torslanda modifisert til 900-serien.Men de er ikke så plaget med rust de nyeste. er noe smått på min ,men egentlig lite. motorene tåler uendelig mye , du har jo sett hvor lang motoren som stod i 940 min gikk før den tok kvelden... kjenner flere som har hatt langkjørte volvoer , og min gikk faktisk meget godt til siste åndedrag... Hvilkne deler er galv.? Min -86 med 280 000 km på telleren har null tectyl og null rust, delv der lakken har flassa av er det bare bart metall... Jeg vil gjette på gulv, skjermer, innerskjermer...ihvertfalll Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hvilkne deler er galv.? Min -86 med 280 000 km på telleren har null tectyl og null rust, delv der lakken har flassa av er det bare bart metall... Jeg vil gjette på gulv, skjermer, innerskjermer...ihvertfalll delgalvanisert er bare opp til listen på dørene. bakluka er aluminium på stv. alle de 740ene jeg har hatt (3stk) samt min bror sin så har rust i gulvet vært et problem. faktisk er der rust på -89en min også ,i gulvet på passasjersiden. selv om din ser bra ut ,så bør du sjekke under gulvteppet inni bilen. for rust i rammvangene og gulvet rett over er ikke altid lett å oppdage. over rammevangen så er det ofte gjennomtrekk før du oppdager det. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Har sett litt under teppet, men ikke hele, det jeg så var bra. Under bilen er den prikkfri, selv på det som har vært utsatt for mye stensprut er helt fint, bart metall uten rust... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Lekkert! Leter etter en gal etter en fin volvo nå.. Men må jo selge bayern først og da, men må fikse noe på den også først da.. Noen som vil kjøpe? :D 1500,-? så er vi kvitt'n begge to;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg