Roberto Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Jeg fikk en lek for en stund siden, fant ut jeg skulle bytte vannpumpe, og gjorde det, men det lakk enda fra den. nå har jeg byttet pakning 3 ganger, og skjønner ingenting!! HJelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Har du skrapet alle pakn. flater rene da?? Enkomris hadde ikke gjort det, så da lakk det jo.. Skrapet alle flater, og brukte flytende pakning i tillegg til den andre.. da burde det bli tett.. Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Husk å sette på gummiringen mot røret til varmeapparatet og den til toppen. Smør inn alle pakningene med fett, og gjør skikkelig rent først. Når du skal sette på igjen pumpa, trer du inn en stjernetrekker i et av de nedre skruehullene og vipper pumpa oppover mot toppen, da bør det bli tett;) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by suggen Husk å sette på gummiringen mot røret til varmeapparatet og den til toppen. Smør inn alle pakningene med fett, og gjør skikkelig rent først. Når du skal sette på igjen pumpa, trer du inn en stjernetrekker i et av de nedre skruehullene og vipper pumpa oppover mot toppen, da bør det bli tett;) *Er det 2 ringer da? Det lakk like over røret til varmeapparatet, jeg tok litt silikonting der, det ble tett. Håper det holder en stund iallefall.... jeg har flytende pakning på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Gummiringen til varmeapperatet er det sikkert. har hatt samme problem selv.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by Nox Gummiringen til varmeapperatet er det sikkert. har hatt samme problem selv.. nix, den er ny, og lekasjen var lenger oppe (som sagt??) og jeg tok silikon på utsiden, det tok nekken på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg