Laaars Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 I dag var jeg og en kompis ute og kjørte på en grusvei. Havner utenfor kanten med høyre hjula, masse løsgrus, får en megasleng på bilen og prøver å rette opp igjen. Men vi får en 180-snurr og hjulene får plutselig tak i noen dumper og sånt i veien (Ræva veier!!). Det gikk vel i kanskje 40 km/t bare... Og ja, vi velter... heldigvis ikke en runde til, da hadde ikke jeg sittet her nå. Her prøver jeg å ta div. telefoner til folk som kan redde oss... All bensinen rant ut, og all motorolje Så kom broren min, og vi fikk den "på beina" igjen og taua den av gårde Skal mer til enn litt finsparkel og ny lakk for å få denne på veien igjen... Hva som skjer videre får jeg se på. Har jo prosjektet, men om ramma er slått skjeiv eller det er andre ting som er gåent under så tror jeg at jeg plukker av skiltene og hiver i Volvo B230 motor osv. og bygger en ren skogsbil... Den som lever får se.. den er iallfall erklært død nå :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 kondolerer=) hadde vært gøy med en b230 oppi der men...:P Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 den var lei gitt... bare å kaste den nå eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Ai, kjedelige greier. Bra det gikk bra med dere da! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 den var lei gitt... bare å kaste den nå eller??? Les hva Lars har skrivd du ;) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Jeg skal med 99,etellerannet% sikkerhet si at ramma overlevde fint, for sikkerhetsskyld kan du ta en forstillingskontroll... Fortsett prosjektet ditt med god samvittighet! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 helt ufatelig at det kan skje i bare 40 km/t.. kjørte en jeep i går, den hva den hva helt upresis på styringa. umulig det er sån, på grunn bilen er så høg. er jo nesten som å kjøre traktor.. heh Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Den er nok ikke totalvrak nei, noen småbulker i karrosseriet fikses lett.Har sett verre! Ramma har nok tålt rullingsen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Satser på at ramma holdt, men hele karroseriet er vridd på førersiden... men satser på at det bare var pga. smellen :) hehe Skal plukke av karroseriet osv. når jeg har fri fra jobb en dag... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Dette var synd. dette var en av de bedre sj-ene jeg har sett..! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Oi! Synd med bilen, bra det gikk så bra med dere... Håper du får fikset den uten alt for mye problemer. Lykke til! :) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Blir det kraftig bur neste gang da eller? Alltid trist når prosjekter stopper på denne måten. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Takk for gode ord alle sammen :) Og ja, det blir et kraftig bur i neste utgave av bilen ;) Rørene ligger her og venter... 62mm diameter og 3mm vegger Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Du skulle rundsmørt akslinger etc når du først hadde bilen på siden også :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Haha, var inne på tanken å bytte bremserørene bak når jeg først hadde den rundt ja ;) En kar som kjørte forbi og spurte om det gikk bra stoppa opp igjen da han så bilen under og utbrøt "Jøss, det er firehjulstrekker jo!". Jeg svarte med at "Eh, ja... men det hjelper jo lite nå!" :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg